  • Data: 2014-09-01 10:27:32
    Temat: Re: co na taras - na 3-5 lat
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 31 sierpnia 2014 23:11:12 UTC+2 użytkownik z...@g...com
    napisał:
    > a jak zabezpieczyłeś posadzke pod tarasem ?

    W ogole nie zabezpieczalem - akurat ta posadzka to mocny beton z gruszki
    z betoniarni - posadzka jest zbrojona. To jest tak naprawde wiszacy
    na czterech slupach mocny strop. Miejsce gdzie jest taras wygladalo
    pierwotnie tak:

    http://szyna.civ.pl/trawka/masakra3.jpg

    Czyli byla to dziura ~3m w dol :-)) Konstrukcja tego tarasu razem z murkiem
    to wyzsza szkola jazdy :)))

    > Bileś deski do czoła czy z przerwa ?

    Deski krecone do legarow samowiercacymi wkretami, miedzy dechami 0,5cm odstepu
    (musi byc, inaczej je pokrzywi). Te szpary to swietna sprawa - taras myje
    zawsze karcherem z nakladka do mycia powierzchni plaskich (taki okragly
    "helikopterek") i woda z calym syfem splywa przez te szpary na dol. Wylewka
    jest zrobiona ze spadkiem, a przy murku polozylem rure drenazowa (owinieta
    wloknina). Przez co cala woda elegancko splywa mi do drenazu i dalej do
    kanalizy razem z rynnami.

    Polecam drewno na werande / taras - ja plytek nigdy nie chcialem. Drewno sie
    tu sprawdza swietnie bo mozna gola stopa chodzic - nie ziebi, nie parzy:)
    pozdr.

    > dzieki za pomysl, niestety ceny m2 z tego co widze to >60 zl/m2 - no ale efekt jest
    rzeczywiscie rewelacyjny

    No wyjdzie cos kolo tej kwoty, moze minimalnie drozej - przy samodzielnym
    wykonaniu oczywiscie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.