  • Data: 2014-09-01 10:42:03
    Temat: Re: co na taras - na 3-5 lat
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 31 Aug 2014 13:21:19 -0700 (PDT), Adam

    > ale i funkcjonalna - bez wychylania sie (nie trzeba
    > otwierac okien łał! - to Cie na pewno zarajcuje)

    Otwarcie okna nie stanowi dla mnie problemu, bo nie stanowi dla mnie
    problemu jego zamknięcie jak zrobię co trzeba (to trochę jak ze spuszaniem
    wody w klozecie). W końcu powietrze ma małą pojemność cieplną i takie tam
    podobne acz mało istotne pierdoły fizyczno-matematyczne, więc specjalnej
    krzywdy mi to ew. otwarcie nie zrobi... ;P

    > widac co dzieje sie na tarasie.

    To z pewnością bardzo niezbędne gdy "w dzien nikt tam nie przebywa a w nocy
    i tak nic przez okno nie widac". ;P No nic, w końcu kto bogatemu zabroni.
    ;>

    > (to juz Ci sie nie spodoba ;(
    > do pomieszczenia niz zwykle okno :D
    > Oprocz tego dostarcza duzo wiecej swiatla

    Oczywiście wskażesz czym prędzej gdzie mam albo miałem jakieś "problemy"
    odnośnie _światła_ w domu? :P

    PS Dechy na tarasie ładne. "Fortyfikacje" już mniej. ;p

    --
    Pozdor Myjk