eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieco pierwsze klinkier czy opaska na około domu i podjazd? › Re: co pierwsze klinkier czy opaska na około domu i podjazd?
    Date: Mon, 01 Sep 2014 10:49:37 +0200
    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co pierwsze klinkier czy opaska na około domu i podjazd?

    W dniu 31.08.2014, 12:26, z...@g...com pisze:
    > Witam
    >
    > chciałbym przed zimą jeszcze cos zrobic wokoł domu, na wszystko na penwo nie
    wystarczy pieniedzy ale zastanawiam sie co pierwsze zeby pozniej nie kombinowac.

    > Dom jest na piaszczystym podlozu wiec opaskę najchetniej polzylbym w ten sposob ze
    odkopal sobie ten 50 od domu na glebokosc 60 cm polozyl fole wywinieta od ocieplenie
    fundamentow na zewnatrz, pozniej paich i polozylbym kostke granitowa na podsypce -
    dobrze mysle ?
    > nastepnie klinkier na okolo domu -od kostki do ocieplenia scian - tylko pytanie czy
    da sie z samego dolu to ladnie zrobic, zeby nie bylo przerwy miedzy kostka na
    pierwsza wartwa klinkieru?

    > do tego na froncie zostaje podjazd ktory w tej chwili na luzno wysypany kliniec a
    bedzie wymagal dostrojenia i do opaski i do klinkieru

    > jak widze popisy fachowcow to wole jedne rece do wszystkiego ale jeszcze nei wiem
    czy tak sie da

    > i teraz- jaka jest prawidlowa kolejnosc ?
    >

    > pozdrawiam
    >
    > zt
    >
    > http://decore-meble.pl
    >
    > Meble drewniane w dobrych cenach

    Pierwsze odwodnienie - o ile będziesz robił, potem podbudowę pod kostkę
    albo przynajmniej poziom opaski złapać i położyć klinkier poniżej
    poziomu kostki, na koniec kostkę.

    Kostka musi być ułożona do klinkieru nie pod nim, bo w zimie może ci ją
    podnieś i odpadnie klinkier

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com