  • 1. Data: 2014-08-31 12:26:00
    Temat: co pierwsze klinkier czy opaska na około domu i podjazd?
    Od: z...@g...com

    Witam

    chciałbym przed zimą jeszcze cos zrobic wokoł domu, na wszystko na penwo nie
    wystarczy pieniedzy ale zastanawiam sie co pierwsze zeby pozniej nie kombinowac.

    Dom jest na piaszczystym podlozu wiec opaskę najchetniej polzylbym w ten sposob ze
    odkopal sobie ten 50 od domu na glebokosc 60 cm polozyl fole wywinieta od ocieplenie
    fundamentow na zewnatrz, pozniej paich i polozylbym kostke granitowa na podsypce -
    dobrze mysle ?
    nastepnie klinkier na okolo domu -od kostki do ocieplenia scian - tylko pytanie czy
    da sie z samego dolu to ladnie zrobic, zeby nie bylo przerwy miedzy kostka na
    pierwsza wartwa klinkieru?

    do tego na froncie zostaje podjazd ktory w tej chwili na luzno wysypany kliniec a
    bedzie wymagal dostrojenia i do opaski i do klinkieru

    jak widze popisy fachowcow to wole jedne rece do wszystkiego ale jeszcze nei wiem czy
    tak sie da

    i teraz- jaka jest prawidlowa kolejnosc ?

    pozdrawiam

    zt

    http://decore-meble.pl

    Meble drewniane w dobrych cenach

  • 2. Data: 2014-09-01 10:49:37
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 31.08.2014, 12:26, z...@g...com pisze:
> [...]
    czy tak sie da

    > i teraz- jaka jest prawidlowa kolejnosc ?

    Pierwsze odwodnienie - o ile będziesz robił, potem podbudowę pod kostkę
    albo przynajmniej poziom opaski złapać i położyć klinkier poniżej
    poziomu kostki, na koniec kostkę.

    Kostka musi być ułożona do klinkieru nie pod nim, bo w zimie może ci ją
    podnieś i odpadnie klinkier

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com