  • 21. Data: 2016-12-24 11:37:10
    Temat: Re: czy to grzyb?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ja bym go podgrzał ale palnikiem acatylenowym ;)

    Na razie potraktowałem posmarowałem domestosem ściane
    jak powiedział Zenek.
    I jadę na święta.

  • 22. Data: 2016-12-24 11:46:01
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Dignity 1004A

    A nie warto dopłacić do FHD? To ma 720p.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2016-12-24 13:33:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    MK pisze tak:

    > Grzyb nie "żre" muru ani cegły. Uszkadza elementy organiczne
    > (drewno, niektóre farby) a produkty rozpadu tych rzeczy dopiero
    > uszkadzają tynk i mur.

    Jakoś nie mogę tego pojąć a wapnowane ściany spuchięte jak rdza na
    samochodzie. To czym on się żywi w tej ścianie?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 24. Data: 2016-12-24 14:05:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale kosztuje 1600 i ma ledowa lampe na 50000 godzin. W takim markowym same lampy beda
    kosztowaly przez tyle godzin z 6000. No dobra chinczyk przesadzil i na 25000 godzin.
    Mozesz wierzyc albo nie wierzyc. Jak kupilem to odwiedzilem kilku znajomych zeby
    porownac. Oni tez do mnie przyszli. Nie tylko na moj gust ten projektor co mam z
    jakoscia obrazu byl gorszy od takiego za niecale 8 tysiecy. Od reszty takich co
    kosztuja w granicach 3 tysiecy mial lepszy obraz. W granicach 3 tysiecy to w fhd
    specjalnie sie nie nawybierasz. Poza tym prawie wszystkie to teraz dlp. A tanie czyli
    w granicach trojki dlp to raczej do biura i tabelek a nie do filmow i meczy.
    Pikseloza w nich zajebista, przynajmniej w tych co widzialem. Jakies odblyski na
    granicach pikseli. Za szybko poruszajacymi sie rzeczami delikatna smuga. Mozna sie
    przyzwyczaic. A przy matrycy obraz jak w analogowym kinie. Brzeg piksela rozmyty i
    daje to fajna plastyke obrazu. U mnie zeby zobaczyc piksele to na obrazie szerszym
    niz trzy metry trzeba patrzec z odleglosci mniejszej niz 70 centymetrow. Ogladam z
    4,5 metra. Inna sprawa ze nie mam kablowki i na naziemnej telweizji jade a w niej 3
    programy fhd. I to nie zawsze jest 1080. Przy meczach puszczaja na 720 zeby
    plynniejszy obraz byl. Ktos musial w koncu wyprobowac jak jest z projektorem zamiast
    telewizora. Padlo na mnie. I jestem bardzo ale to bardzo bardzo zadowolony. Na
    dodatek projektor jest z netem i bez zadnego pierdolenia sie z kablami moge januszy
    budownictwa ogladac na duzym ekranie. Ma dwie wady. Pierwsza to spierdolona regulacja
    glosnosci. Jak idzie z netu na zewnetrznych glosnikach to nie da sie z pilota w
    prosty sposob regulowac glosnosci. A druga to slaby filtr powietrza i sie matryca
    kurzy. Po pol roku mam ja do czyszczenia, obiektyw tez. Zaleta to niska cena, dobra
    jakosc obrazu i duza matryca. Przy duzej matrycy maly paproch zasloni jeden albo dwa
    piksele. Na malej dlp taki sam paproch zasloni ze dwadziescia pikseli.

  • 25. Data: 2016-12-24 14:22:43
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 24.12.2016 o 13:33, PiteR pisze:

    > Jakoś nie mogę tego pojąć a wapnowane ściany spuchięte jak rdza na
    > samochodzie. To czym on się żywi w tej ścianie?

    Zadałeś właściwe pytanie.

    --
    M.

  • 26. Data: 2016-12-24 14:47:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W sumie to od zarcia go odciac i sam zdechnie. Tylko co on je? Jest z grzybami
    jeszcze jeden myk. One jakies formy prztrwalnikowe maja i sukinkoty w przestrzeni
    kosmicznej przezyja.

  • 27. Data: 2016-12-24 20:26:39
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Pomalowalem to jasno szara farba.
    a nie próbowałeś jakąś odblaskową farbą? Kuleczki szklane - coś jak
    znaki na jezdni?
    ToMasz

  • 28. Data: 2016-12-24 20:54:50
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    Przy duzej matrycy maly paproch zasloni jeden albo dwa piksele. Na malej dlp taki sam

    To czyszczenie możliwe do wykonania we własnym zakresie?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 29. Data: 2016-12-24 22:54:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak sie doktoryzowalem z ekranow to mi wyszlo ze te dobrze odbijajace swiatlo to do
    projektorow ze slaba lampa. Maja wady. Farba do ekranow zajebiscie droga. Im bardziej
    odbija tym kat pod jakim dobrze widac mniejszy. Przy scianie i szarej farbie kat to
    prawie 180%. Mam duzy zapas mocy bo na 50% swiece. Duza jasnosc to duza zaleta tego
    projetora co mam. Takie z lampa maja mniej wiecej na 100% tyle co u mnie jest na 50%.
    Jesli chinczyk podawal by 50000 godzin dla pelnej jasnosci to przy polowie lampa
    powinna wytrzymac z 250 tysiecy godzin. Znaczy sie 100 lat swiecenia po 8 godzin
    dziennie. Jak porownywalem moj z innymi projektorami to wszyscy zarowkowe puszczaja w
    trybie oszczedzania lampy bo przy pelnej mocy u jednego lampa wytrzymala 3500 godzin
    a i innego 4000 godzin. Tanie zamienniki przecwiczyli i mowili ze stowe tansze ale
    dwoch tysiecy godzin w trybie obnizonej mocy nie wytrzymuja. No i pobor mocy tez
    istotny bo lampowe z trzysta watow pobieraja z tego ponad 200 na cieplo idzie a u
    mnie niecale 100W i wentylator dmucha na tyle ciepleszym powietrzem ze jest to malo
    odczuwalne.

  • 30. Data: 2016-12-24 23:01:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ktos zlozyl do kupy to ktos inny da rade odkrecic obudowe i wyczyscic z kurzu w
    srodku. Podejrzewam stopien komplikacji zblizony do rozkrecenka sokowirowki. Nalepke
    gwarancyjna odkleilem pierwszego dnia i zabezpieczylem zeby sie nie uszkodzila jak by
    cos sie stalo. Ktos z jedna prawa reka i nie po pol litrze bez problemu powinien
    sobie poradzic z czyszczeniem.