  • 1. Data: 2016-12-21 00:12:35
    Temat: Stawki za elewacje, tynki i regipsy
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Budowa posuwa sie naprzod i wczoraj weszli goscie od tynkow. Oczywiscie
    jada maszynowo i koszt za m2 (material + robocizna) to 32zl. To normalna
    stawka? Goscie sa z polecenia, widzialem ich sciany i dlatego nawet nie
    zastanawialem sie wczesniej czy to tanio, czy drogo:)

    Na dniach wchodzi tez gosciu od elewacji (styro, siatka, tynk
    silikonowy). Cena za m2 robocizny to 50zl. Material mam do wyboru - od
    niego, lub sam moge kupic. Mowi, ze mam mala zwyzke za to, ze wybralem
    styropian 20cm. Podobno ciezej sie go tnie i ogolnie jest z nim wiecej
    zachodu niz z chudszymi. Styropian bedzie klejony na ramke i raczej
    klejem, a nie piana (trzeba sprawdzic odchylki od pionu i wtedy szef
    podejmie decyzje).

    Za 3 tyg wchodzi gosciu od regipsow. Tez zazyczyl sobie ok 30zl za
    robote i ok 30-35zl za m2 materialu - w zaleznosci od promocji itp.
    Czyli 65zl za m2 na gotowo.
    Ogolnie wydaje mi sie, ze ceny jakos nie przerazaja, ale wolalbym sie
    upewnic. A jak to wyglada w Waszych rejonach? Moj to Dolny Slask, Zgorzelec
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2016-12-21 11:30:21
    Temat: Re: Stawki za elewacje, tynki i regipsy
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 21 grudnia 2016 00:12:39 UTC+1 użytkownik gobo napisał:

    > styropian 20cm. Podobno ciezej sie go tnie i ogolnie jest z nim wiecej
    > zachodu niz z chudszymi.

    to niech se fachowiec zrobi pile z drutu oporowego i akumulatora samochodowego albo
    transformatora bezpieczenstwa.

    b.

  • 3. Data: 2016-12-21 23:15:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 21 Dec 2016 02:30:21 -0800 (PST), Budyń napisał(a):

    > to niech se fachowiec zrobi pile z drutu oporowego i akumulatora samochodowego albo
    transformatora bezpieczenstwa.

    Albo po prostu zainwestuje w porządne narzędzia, zamiast rzeźbić piłą i
    nożem:

    https://www.budguru.pl/profesjonalny-noz-do-ciecia-s
    tyropianu-storch-ho,3,2735,5789

    --