  • 1. Data: 2016-12-19 20:27:00
    Temat: co tam panie w polityce
    Od: Budyń <b...@g...com>

    tak mi sie wspomnialo jak mnie ergie kiedys pojechal, ze pis był zły, bo miał
    prostaka leppera w koalicji. Ciekawe na co teraz bedzie glosowal, gdy platfusy w
    sejmowym chamstwie przebily swietej pamieci andrzejka.

    Patrzcie jakie nam czasy ciekawe nastaly. Malo optymistyczne bo ktos ewidentnie
    probuje wywolac rozlew krwi, widac obrona demokracji poprzez zmiane wladzy przy urnie
    wyborczej jest niewystarczajaco demokratyczna.

    b.

  • 2. Data: 2016-12-19 23:22:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Teraz powinni wydac zakaz organizowania zgromadzen, zagrozenie terrorystyczne moze
    byc powodem. Inna sprawa ze mozemy byc latwym przeciwnikiem dla wyznawcow Allaha. Do
    tego maja powody. Nie chcemy ich wpuscic a oni nie lubia jak im czegos niewierny
    zabrania. Bierzemy czynny udzial w walkach z nimi. Jakis wiezien w ktorych
    przetrzymywano ich braci w Polsce podobno nie bylo.