  • 31. Data: 2016-12-24 23:22:10
    Temat: Re: czy to grzyb?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    (...)
    Dzięki
    > a u mnie niecale 100W i wentylator dmucha na tyle ciepleszym powietrzem ze jest to
    malo odczuwalne.
    a powiedz mi jeszcze proszę czy ma to to sleeptimer? Albo jakies
    rozwiązanie które wyłącza projektor kiedy zanika sygnał hdmi?

    ToMasz

  • 32. Data: 2016-12-24 23:46:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie uzywalem ale zerknalem w ustawienia. Ma cztery tajmery. Jeden to taki zwyczajny
    jak w telewizorze ze wylaczy po ustalonym czasie. Kolejny od wlaczenia z podzialem na
    czas i dni tygodnka, nastepny wylaczenie z podzialem na czas i dni tygodnia a ten
    czwarty to nie timer a chyba wlaczenie tajmerow. Jak zanika sygnal to wyswietla
    komunikat brak sygnalu. Moze po kilku minutach sie wylacza ale nie sprawdzalem. Ma
    dwa gniazda usb i na pilocie klawisze nagrywania ale tez nie korzystalem. Pod jedno
    gniazdo mam podlaczona myszke bezprzewodowa i dziala a pod drugie podlaczylem na
    probe klawiature od kompa i tez dzialala. Jest jeszcze wersja z dekoderem tv cyfrowej
    ale jej nie mieli, na pilocie sa klawisze do zmiany kanalow.

  • 33. Data: 2016-12-25 00:41:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak wrocisz to zrob fotke i zapodaj miejsce zeby obejrzec.

  • 34. Data: 2016-12-25 13:25:43
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    KIKI wrote:

    > Typowy mostek termiczny. Nieocieplona płyta balkonowa i pewnie
    > styropian na ścianie na placki. Nic z tym nie zrobisz. Musisz grzać
    > do 23-24

    Nie rozumiem, tu ganisz uulozenie styropianu na placki, a w innym watku (dwa
    wyzej) polecasz ulozenie mna placki

    cyt>
    "Na to styropian na placki tylko
    Obowiązkowo bez listwy startowej i z otworami od dołu"
    /cyt>

    A wiec jak ma byc prawidlowo polozony styropiab na zewnetrznej scianie, na
    placki czy ramka zamknieta?

  • 35. Data: 2016-12-25 15:22:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > /cyt>
    >
    > A wiec jak ma byc prawidlowo polozony styropiab na zewnetrznej scianie,

    jaja sobie robi. żartuje

  • 36. Data: 2016-12-25 15:43:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Zenek Kapelinder pisze tak:

> [...]
    > dzialala. Jest jeszcze wersja z dekoderem tv cyfrowej ale jej nie
    > mieli, na pilocie sa klawisze do zmiany kanalow.

    Pociskasz na nim wszystko zamiast monitora komputerowego
    czy tylko filmy i telewizję?

    Bo ja kiedyś miałem wizję dużego tv jako monitor z kanapy oddalonej
    2.5m ale wyszło że tv musi być naprawdę duży 60 cali to jeszcze mało.

    Na razie z braku $ przesiaduję w fotelu przed 40" jest fajnie ale nie
    do końca.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 37. Data: 2016-12-25 20:24:48
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu piątek, 23 grudnia 2016 22:05:16 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > W tamtym roku też takie coś było ale nie aż tak widoczne.
    > co robić?

    1. Kup sobie (może być w lidlu) stacje pogodową z higrometrem,
    2. jak to juz Kogutek napisał, to, co wyrosło spryskać roztworem domestosa,
    3. na codzień wietrzyć/wentylować tak, żeby wilgotność względna wewnątrz była <50%
    (higrometr pokaże).

    Powinno się trochę uspokoić - im wilgotniej, tym grzyb szybciej wróci.

    --
    pozdro
    AA

  • 38. Data: 2016-12-25 21:26:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    w zasadzie tylko telewizje. Jak przychodza wnuki to im wlaczam ich ulubione bajki z
    netu.

  • 39. Data: 2017-01-07 00:21:17
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Za dużo prądu żre, jesli masz włączony cały czas.

    -----

  • 40. Data: 2017-01-07 06:08:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na prad pewno ma. Na telewizor 80 cali moze nie miec. Do szescdziesieciu cali cena
    rosnie liniowo powyzej do kwadratu.