    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 3 May 2017 23:52:51 -0700 (PDT)
    <58d80740$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <58d82adf$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <58d842ab$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <58db4c3f$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <0...@g...com>
    <7...@g...com>
    Subject: Re: czy wiesz że.....
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 marca 2017 15:44:58 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Żużywamy ok 370kWh z czego ok 25% przez urzadzenia chodzace 24/dobe
    > Jeśli dobrze policzyłem to w moim przypadku startcić nie ma szans raczej chociażby
    dlatego ze całe weekendy w tańszej tyaryfie a wtedy sporo majsterkuje a
    elektronarzędzia na prund.
    > Zyskam niewiele- równowartość flaszki wódki miesięcznie mniej więcej.
    > Biorąc pod uwagę ze to bezkosztowo i bez zmiany nawyków(bo nie zamierzam wymagać
    aby żona posiłki w innych godzinach gotowała)to temat po raz kolejny przemyślę i może
    zdecyduję sie na zmianę taryfy.

    13go kwietnia zmienili mi licznik na dwutaryfowy- wybrałem taryfę G12W
    Dzisiaj wprowadziłem wskazania licznika na stronie Energa i wyszło:

    "Wprowadzony stan licznika to 0000192,0000 kWh i 0000155,0000 kWh co oznacza, że
    Twoje zużycie wyniosło w strefie Dzień 63 kWh i w strefie Noc 271 kWh"

    Jestem trochę zdziwiony że aż takie różnice są między dzień a noc. Aż podejrzewam
    jakiś błąd na ich stronie- może w związku z tym że przez kilkanaście dni kwietnia
    jeszcze jedno taryfowy licznik miałem
    Sumaryczne zużycie się zgadza ok ok 350kWh tyle praktycznie mam miesiąc w miesiąc od
    dawna
    Oszczędności w PLN wyszły więc ok 30zł czyli zgadza się z tym co sobie wcześniej
    wyliczyłem
    Co do zmian w domu to żadnych rewolucji nie było- celowo nie tłumaczyłem małżonce co
    i jak(kiedy tańsze godziny) wiec prała, zmywała, gotowała jak do tej pory
    Z ciekawości muszę jeszcze sprawdzić czy do tańszej taryfy łapią się wszystkie dni
    ustawowo wolne od pracy czy tylko weekendy