  • 21. Data: 2011-01-21 19:12:16
    Temat: Re: czym myjecie podłogi z paneli?
    Od: ahimsa <a...@o...pl>

    W dniu 2011-01-21 20:02, Ikselka pisze:

    > 3333-)

    znaczy, nie wierzysz? :)

    --
    pzdr
    ahimsa

  • 22. Data: 2011-01-21 19:21:34
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > 3333-)

    Dlatego w czasach zarazy pito wodę z dzbanów z zanurzonymi monetami
    srebrnymi, a obecnie używa się srebra koloidalnego przy leczeniu ran nie
    poddających się nawet najnowszym antybiotykom.
    Pferdek Cię ucieszył?

  • 23. Data: 2011-01-21 19:54:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Jan 2011 20:12:16 +0100, ahimsa napisał(a):

    > znaczy, nie wierzysz? :)

    Nie wierzę że jest tam użyte srebro KOLOIDALNE i że w ogóle jakieś.
    Po prostu :-)

  • 24. Data: 2011-01-21 20:04:36
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Nie wierzę że jest tam użyte srebro KOLOIDALNE i że w ogóle jakieś.
    > Po prostu :-)

    Jaka forma srebra w emulsji nie wiem, a koloidalne w aptekach...
    Zła, że zdekonspirowana?

  • 25. Data: 2011-01-21 20:17:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Jan 2011 21:04:36 +0100, Panslavista napisał(a):

    > Jaka forma srebra w emulsji nie wiem, a koloidalne w aptekach...

    Tylko koloidalne działa.
    Moze i jest tam jakieś srebro - wystarczy, że ktoryś ze związków jest
    obecny i już można napisac na etykiecie "zawiera srebro" 3-)

    > Zła, że zdekonspirowana?

    Że kto "zdekonspirowany" i w związku z czym?

  • 26. Data: 2011-01-21 21:16:12
    Od: "kika" <w...@w...pl>

    ?

    Użytkownik "Theli" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-01-20 21:11, Ikselka pisze:

    > Tylko odwieczna szczotka do zamiatania owinięta dobrze wyżętą ścierką. I
    > nie za często. Paneli nie wolno myć wodą, a jesli już, to kontakt z wodą
    > ma
    > być jak najmniejszy (czyt. jak najkrótszy). Żaden mop tego warunku nie
    > spełni, tylko mocno wyżęta ścierka na szczotce - żeby uniknąć "zasuwania
    > na
    > kolanach".

    Płaski mop jak najbardziej taki warunek spełni, a jest o wiele
    wygodniejszy w użyciu od szmaty motanej na kiju. Choć zasada w sumie ta
    sama.

    Płaski mop tylko rozmazuje bród, nic nie czyści.
    To najgorsze co może być do mycia podłóg.

  • 27. Data: 2011-01-21 22:33:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Jan 2011 22:16:12 +0100, kika napisał(a):

    > Płaski mop tylko rozmazuje bród, nic nie czyści.
    > To najgorsze co może być do mycia podłóg.

    Dokładnie tak myślę. Może tylko co do samego "brodu" - niekoniecznie ;-P

  • 28. Data: 2011-01-22 07:40:40
    Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ahimsa" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    inny?
    > dzisiaj usłyszałam, że jest taki płaski mop z rzepem, którego się odkleja
    > od kija, pierze w rękach i wyciska. nawet nie wiem, jakiej firmy to cudo i
    > czy daje radę.
    ------------
    Vileda Ultramax, ok 70 zl, mam
    bardzo dobry
    bp (nic z tego nie mam, zastrzegam ;) )

  • 29. Data: 2011-01-22 09:18:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Ale skad - musi być tylko odpowiednio duża, a nie jakaś chustka do nosa.
    > Wykorzystuję duże stare ręczniki i obwiązuję nimi szczotkę "na ósemkę",
    > czasem dodatkowo stosując sznurek.

    Dawno temu porzuciłam takie wynalazki. Po pierwsze - zostawiają smugi, po
    drugie są zbyt mokre, zwłaszcza do paneli. Faktycznie, zawijanie szmat i
    motanie ich sznurkiem to superwygodna sprawa:->. Takiego ustrojstwa używam
    tylko do mycia boazerii w korytarzu, bo inaczej się nie da, ze wzgledu na
    wysokość.
    J.

  • 30. Data: 2011-01-22 12:44:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 10:18:10 +0100, krys napisał(a):

    > Dawno temu porzuciłam takie wynalazki. Po pierwsze - zostawiają smugi,

    Kwestia umiejętności :-)

    > po
    > drugie są zbyt mokre, zwłaszcza do paneli.

    Można odwirować w pralce.