  • 1. Data: 2011-01-18 12:32:30
    Temat: klamka/nieklamka
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    szukam klamki która jak najmniej odstaje od drzwi
    drzwi większość czasu otwarte, jednak są przymykane
    często ktoś przchodząc chaczy/uderza
    myślałem nad gałkami, ale to mimo wszystko odstaje

    szukam klamki która nie będzie odstawać, tak że nie chwyci ręką, tylko
    samymi palcami przyciśnie w dół

    pewnie ktoś zaproponuje by schować tę klamkę gdzieś blisko, nie bardzo o to
    chodzi, jakaś minimalna, mniej wygodna, ale ma być

  • 2. Data: 2011-01-18 15:14:49
    Temat: Re: klamka/nieklamka
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 13:32:30 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > pewnie ktoś zaproponuje by schować tę klamkę gdzieś blisko, nie bardzo o to
    > chodzi, jakaś minimalna, mniej wygodna, ale ma być

    IMO nie wymyślisz nic rewolucyjnego. Jeśli chodzi o klamki to tutaj masz w
    ofercie jednej firmy przegląd tego, co da się kupić na rynku:

    http://bogdan-met.net/media/files/klamki/KLAMKI-ARBO
    .pdf

    Na upartego "blokada WC" będzie wystawać najmniej :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-01-18 15:22:52
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > pewnie ktoś zaproponuje by schować tę klamkę gdzieś blisko, nie bardzo o
    > to chodzi, jakaś minimalna, mniej wygodna, ale ma być

    http://www.mazuria.hostedwindows.pl/nw_zamek.aspx

    A rygiel zamka można odsuwać nawet linką.

  • 4. Data: 2011-01-18 17:29:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 13:32:30 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > szukam klamki która nie będzie odstawać, tak że nie chwyci ręką, tylko
    > samymi palcami przyciśnie w dół

    Pozostaje tylko samochodowa :-)

  • 5. Data: 2011-01-18 17:57:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Pozostaje tylko samochodowa :-)

    tylko du jakoś obrotowo się otwiera :/
    tym bolcem kwadratowym

  • 6. Data: 2011-01-18 18:01:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > http://bogdan-met.net/media/files/klamki/KLAMKI-ARBO
    .pdf

    > Na upartego "blokada WC" będzie wystawać najmniej :)

    no to chyba trzeba skoczyć do spawacza, może coś wymyśli
    przyspawa do tego czterokątnego bolca coś w miarę ładnego

  • 7. Data: 2011-01-18 19:29:40
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    >>

    > no to chyba trzeba skoczyć do spawacza, może coś wymyśli
    > przyspawa do tego czterokątnego bolca coś w miarę ładnego

    Może zamknięcie toalety ze starego wagonu kolejowego.

  • 8. Data: 2011-01-18 20:31:24
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Ja tu widzę pole do popisu dla ślusarza albo "złotej rączki"
    Kwadratowy trzpień trzeba będzie trochę skrócić i na przykład przerobić
    klamkę odcinając część z kwadratowym otworem i dospawując rączkę.
    Najłatwiej pójdzie z klamką stalową lub nierdzewną. Stopy Al mogą się nie
    dać spawać.
    Jacek

  • 9. Data: 2011-01-19 02:01:20
    Od: marrgol <m...@g...com>

    On 2011-01-18 13:32, zlotowinfo wrote:
    Można wymienić zamek na coś takiego:
    http://www.tinyurl.pl/?ILge6JfU
    i zamiast klamek zastosować jakieś małe uchwyty meblowe.

    --
    mrg

  • 10. Data: 2011-01-19 14:22:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "marrgol" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > On 2011-01-18 13:32, zlotowinfo wrote:
    > Można wymienić zamek na coś takiego:
    > http://www.tinyurl.pl/?ILge6JfU
    > i zamiast klamek zastosować jakieś małe uchwyty meblowe.

    jeśli dobrze rozumiem, to ten mechanizm nie będzie wogóle wymagał klamek,
    ale czy będzie skuteczny?