    From: Funky <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: czysczenie komina od dołu .... systemowy schiedel
    Date: Tue, 13 Mar 2012 06:27:23 -0700 (PDT)

    On 13 Mar, 12:36, Adam <a...@g...com> wrote:
    > No jakos nie wierze. Szukales chociaz? Sprobuj np tutaj:
    >
    > Badura Rafał
    > Zakład Kominiarski
    > 44-300 Wodzisław Śl.,
    > ul. Górna 11
    > 032 4551874
    > 0 502032838

    Owszem. Kilka razy dostałem "w pysk", że to nie jego rejon :) zanim
    zdążyłem powiedzieć o co chodzi.
    Kilka razy, że się nie da od dołu i nigdy o czymś takim nie
    słyszeli :)

    Dopiero ekipa z Tychów (namiar przez WWW i e-mail) dała mi namiar na
    znanego lokalnego kominiarza do którego dzwoniłem, ale od kilku
    miesięcy nie odbiera telefonów.

    Twój namiar jest cenny, bo o ile Pan Rafał nie ma wymaganego sprzętu,
    to podał mi aktualny numer telefonu do wspomnianego wyżej kominiarza.
    Dzwoniłem już 2 razy i dalej nie odbiera :)

    Tak na marginesie to sprzęt kominiarski (kołowrotek) jest cholernie
    drogi, ale jak już jakiś kominiarz go ma to zazwyczaj ma i kamerę
    kominową, a chętnie bym się dowiedział jak wygląda mój komin od
    środka. Papierek się przyda, mogę go załatwić w każdej chwili za 20
    zeta. Mnie zależy na porządnym czyszczeniu.

    Niestey fujara ze mnie, że nie przemyślałem dostępu do komina (po
    zamontowaniu daszka) i o ile mam w miarę dobry dostęp do komina
    dymnego (kominka nie mam) to ze spalinowaym jest gorzej.

    Pozdrawiam
    Jarek