  • 1. Data: 2009-09-16 20:34:54
    Temat: Re: derenowscy
    Od: "Ktoś" <j...@b...gnet.pl>

  • 2. Data: 2009-09-16 22:05:21
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Ktoś"" <j...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    (...)
    .Nalewka musi stać co najmniej 6 miesięcy.

    Ja mam cierpliwość do nalewek i może u mnie dojrzewać więcej niż 6 m-cy.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 3. Data: 2009-09-17 10:31:14
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Krycha napisał:

> [...]
    > .Nalewka musi stać co najmniej 6 miesięcy.
    >
    > Ja mam cierpliwość do nalewek i może u mnie dojrzewać więcej niż 6 m-cy.

    6 miesięcy, to za krótko, rok to absolutne minimum, choć staram się tak
    4-5 latek :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 4. Data: 2009-09-17 12:49:35
    Od: "Jagoda" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam cierpliwość do nalewek i może u mnie dojrzewać więcej niż 6 m-cy.
    >
    > Pozdrawiam Krycha.

    Fachowcy powiadają że dereniówka jest dobra do wypicia dopiero jak następny
    dereń dojrzeje. Czyli trzeba na rok zakopać gdzieś w ciemnej piwnicy :-(.

    Pozdrawiam z zalanym dereniem do następnego roku :-( - Jagoda

  • 5. Data: 2009-09-17 21:34:54
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości
    (...)

    > 6 miesięcy, to za krótko, rok to absolutne minimum, choć staram się tak
    > 4-5 latek :)
    >
    > pozdrawiam
    > rafał

    Dłużej jak 2 lata, trzymać dereniówkę,to może już być kłopot.
    Po tym czasie mogłabym zapomnieć tak skutecznie gdzie ją schowałam,
    że dopiero po mojej śmierci znaleźliby następcy, sprzątając dokładnie
    mieszkanie
    albo wynosząc meble :-)

    Pozdrawiam Krycha.

  • 6. Data: 2009-09-22 11:53:03
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > 6 miesięcy, to za krótko, rok to absolutne minimum, choć staram się tak
    > 4-5 latek :)

    Nie wszyztkie nalewki zyskuja podczas lezakowania. Niektore wrecz traca.
    Ale to rzadkosc.

    pozdrawiam
    pluton