  • 1. Data: 2009-09-17 06:56:53
    Temat: Cieniście i piaszczyście
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Doradźcie, proszę, co posadzić po północnej stronie wysokiego płotu?
    Ziemia słaba, piaszczysta + cień. Chodzi o krzew lub sporą bylinę,
    najlepiej, by było obficie kwitnące i niekoniecznie egzotyczne, bo w
    naszych warunkach podleśnych to wyglądałoby pretensjonalne.
    --
    Basia

  • 2. Data: 2009-09-17 07:13:36
    Temat: Re: Cieniście i piaszczyście
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Bbjk" nie wie że z gipsu robią cuda:

> [...]
    > najlepiej, by było obficie kwitnące i niekoniecznie egzotyczne, bo w
    > naszych warunkach podleśnych to wyglądałoby pretensjonalne.

    Nic poza kransnalami nie przychodzi mi do głowy ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2009-09-17 07:20:41
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    johnny pisze:

    > Nic poza kransnalami nie przychodzi mi do głowy ;-)

    Ok, a kiedy zakwitają?
    --
    B.

  • 4. Data: 2009-09-17 13:32:34
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:h8smjo$a5f$1@inews.gazeta.pl Bbjk
    <b...@q...pl> napisał(a):

> [...]
    > najlepiej, by było obficie kwitnące i niekoniecznie egzotyczne, bo w
    > naszych warunkach podleśnych to wyglądałoby pretensjonalne.

    Hejka. Śnieguliczka oprócz bujnego kwitnienia spełnia te kryteria. :-)
    Pozdrawiam wybiórczo Ja...cki

  • 5. Data: 2009-09-17 17:58:51
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Dirko pisze:
    > Hejka. Śnieguliczka oprócz bujnego kwitnienia spełnia te kryteria. :-)

    Ma za to ładne białe kuleczki, dzięki, się nabędzie. Tymczasem w
    zamiast krasnali kupiliśmy dwa ostrokrzewy kolczaste, mam nadzieję, że
    rozmaitych płci.
    --
    B.

  • 6. Data: 2009-09-19 06:08:55
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najlepiej, by było obficie kwitnące i niekoniecznie egzotyczne, bo w
    > naszych warunkach podleśnych to wyglądałoby pretensjonalne.

    Pęcherznice

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba