  • 1. Data: 2009-09-19 06:17:35
    Temat: grzyby -dla Dirko
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Są a jakże tyle że prawdziwki 100% ROBACZYWE
    Podgrzybki ponad 60% robaczywe
    a jak u was
    SJS

  • 2. Data: 2009-09-19 06:38:32
    Temat: Re: grzyby -dla Dirko
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:h91tpd$q7g$1@inews.gazeta.pl SJS <s...@w...pl>
    napisał(a):
    > Są a jakże tyle że prawdziwki 100% ROBACZYWE
    > Podgrzybki ponad 60% robaczywe
    > a jak u was

    Hejka. Aż tak ludzie na zarobaczywienie grzybów nie narzekają ale ja mam
    informacje z drugiej ręki, bo sam całymi dniami rekreuję na działce. :-)
    Pozdrawiam bezleśnie Ja...cki

  • 3. Data: 2009-09-19 06:57:24
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > mam
    > informacje z drugiej ręki, bo sam całymi dniami rekreuję na działce. :-)

    tu kilka zdjęć
    http://my1.photozig.net/siudalski/Album1/zphotodetai
    ls.php?photo=0
    przyniosłem na działkę i rozsypałem pod debami i sosnami, może doczekam?
    SJS

  • 4. Data: 2009-09-19 10:26:09
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    "SJS" <s...@w...pl> wrote in message
    > Są a jakże tyle że prawdziwki 100% ROBACZYWE
    > Podgrzybki ponad 60% robaczywe
    > a jak u was
    > SJS

    A ja kilka dni temu usłyszałem "z drugiej ręki" więc informacja
    nie sprawdzona, że jest jakaś metoda na robaczywe grzyby
    typu - moczyć w wodzie(?) czy słonej wodzie(?)
    I że wtedy robale wyłażą.
    Ale czy to prawda? Ile moczyć?
    Tego niestety nie wiem.

    Może ktoś zweryfikuje.

  • 5. Data: 2009-09-19 10:34:42
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    michalek pisze:

> [...]
    > nie sprawdzona, że jest jakaś metoda na robaczywe grzyby
    > typu - moczyć w wodzie(?) czy słonej wodzie(?)

    słyszałam o moczeniu w tym celu w wodzie z octem, ale nie stosowałam, błee.
    --
    B.

  • 6. Data: 2009-09-19 11:07:21
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
    > słyszałam o moczeniu w tym celu w wodzie z octem, ale nie stosowałam,
    > błee.

    Dokładnie, już chyba lepiej zjeść robaka niż to co zjadł robak, bo tego ocet
    nie wygoni.
    Przem

  • 7. Data: 2009-09-20 08:40:32
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > słyszałam o moczeniu w tym celu w wodzie z octem, ale nie stosowałam, błee.

    Bardzo proste,widziałem jak się to robi w okolicach Białegostoku.
    Kapelusz prawdziwka kładzie się na dość gorącym blacie kuchni,robale same
    wychodzą i spadają na piec.Suszy sie do skutku,później pakuje do torby
    i wysyła w prezencie rodzinie na zachodzie kraju.
    mirzan

  • 8. Data: 2009-09-20 12:52:31
    Od: "piotrh" <p...@t...pl>

> [...]
    > wychodzą i spadają na piec.Suszy sie do skutku,później pakuje do torby
    > i wysyła w prezencie rodzinie na zachodzie kraju.

    He, to jeszcze napisz coś o punktach skupu i produkcji np. zupki borowikowej
    w torebkach...
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-09-20 13:05:45
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "piotrh" <p...@t...pl> wrote in message
    > Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > He, to jeszcze napisz coś o punktach skupu i produkcji np. zupki
    borowikowej
    > w torebkach...
    > pozdrawiam

    Nie dramatyzujcie - GWienka wysychają i rozkładają się, praktycznie nic
    nie zostaje. Podobnie jak po gasieniczkach tylko cienka błonka pancerzyka
    chitynowego. To znacznie mniej niż krewetka czy koszerne szarańczaki...

  • 10. Data: 2009-09-20 14:12:59
    Od: l...@o...pl

    > He, to jeszcze napisz coś o punktach skupu i produkcji np. zupki borowikowej
    > w torebkach...
    > pozdrawiam

    Skąd mogę wiedzieć?Suszone w taki sposób najlepsze na mielony susz.
    mirzan