  • Data: 2009-09-16 22:05:25
    Temat: Re: docieplanie ?cian styropianem
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Wrz, 02:14, Krzemo <p...@g...com> wrote:

    > Piszę to nie po to aby zdyskredytować piankę, tylko aby czytacze
    > dokonali świadomego wyboru. Oczywiście w zimie wyboru IMHO nie ma -
    [...]

    Mam *dokladnie* takie same spostrzezenia i mimo, ze uparty bylem na
    tytana eosa (nie wiem czy przypadkiem nawet nie z Twojego polecenia;)
    to po zrobieniu trzech scian pianka i jednej zwyklym klejem cementowym
    musze powiedziec, ze wiecej pianki do klejenia styro nie kupie. A temu
    kto mi tu zaraz napisze ze klej cementowy to syf, brud, mieszac trzeba
    i sie rozpryskuje po okolicy to proponuje zrobic test - wlozyc jedna
    reke w swieza piane, a druga w swiezy klej cementowy i po 8h probowac
    obie umyc. Czas oszczedzony na szybszym klejeniu EOSem spedzicie w
    lazience z nitro i druciana szczotka ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.