  • Data: 2020-10-19 08:23:44
    Temat: Re: dofinansowanie wymiany ogrzewania w Bytomiu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale, że co, że instalator powinien pracować za darmo? Może lepiej byłoby
    > żeby dopłacał do interesu?
    >
    > Czy Ty także pracujesz za darmo? Czy może jednak oczekujesz wynagrodzenia?
    >
    > Poza tym takie prace wymagają projektu budowlanego na przeróbkę
    > instalacji gazowej, zgłoszenia oraz nadzoru budowlanego.
    >
    > Zrobiłeś taniej, zrobiłeś partyzantkę i czym tu się chwalić?
    >
    > O ile na takie przeróbki w prywatnym domu jednorodzinnym można jeszcze
    > przymknąć oko o tyle nie odważyłbym się wykonać takiej bez projektu w
    > budynku wielorodzinnym, bo przy najbliższym przeglądzie instalacji
> [...]
    pasuje odpowiedź : "chyba ty"

    Przeczytaj wszystko co ja napisałem. Pozwolenie od administratora,
    kominiarze wstępni, PGNiG wstępny. Wydział architektury - nie trzeba
    pozwolenia, nie trzeba zgłoszenia bo wymieniam przepływowy na
    dwufunkcyjny. Samodzielna wymiana bez ruszania rurek (filtr dołożyłem i
    kolanko i śrubunek), sprawdzenie szczelności gazu, sprawdzenie przez
    faceta z uprawnieniami podłączenia pieca. kominiarze odbrór końcowy,
    gazownia umowa, odpalenie pieca przez faceta z termeta.
    ToMasz