    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dostep dzialki do drogi publicznej - impas?
    Date: Mon, 24 Aug 2009 19:31:24 +0200

    Użytkownik "jubel" <s...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:h6uifa$r06$1@news.onet.pl...
    > cross z grupa pl.soc.prawo;
    > Mam zamiar budować dom na działce nie majacej w tej chwili bezpośredniego
    > dostępu do istniejacej drogi publicznej. W planie miejscowym ustalono na
    > części mojej działki drogę dojazdową obsługujacą zarówno moją, jak i
    > dalsze działki. Na sąsiedniej działce wydzielono juz zgodnie z planem
    > teren pasa drogowego (2) i przekazano go gminie.
    >
    > Wystapilem o uzgodnienie zjazdu z mojej dzialki - uzyskalem odpowiedz ze
    > nie mam dostepu do drogi publicznej (opinia negatywna). Mam zgodnie z
    > planem wydzielic ze swojej dzialki pas terenu pod droge i poczekac na
> [...]

    Nie jest to normalne, bo z twojej działki zostanie wydzielona działka pod
    drogę i wjazd będzie zupełnie inny. Co stoi na przeszkodzie by podzielić
    twoją działkę? A ta działka nr 2 to jest to droga już istniejąca (wydzielone
    sa inne działki prowadzące do drogi publicznej) czy też tylko wydzielony
    kawałek i trzeba czekać na dalsze podziały?