  • Data: 2009-08-24 18:18:48
    Temat: Re: dostep dzialki do drogi publicznej - impas?
    Od: "jubel" <s...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jest to normalne, bo z twojej działki zostanie wydzielona działka pod
    > drogę i wjazd będzie zupełnie inny. Co stoi na przeszkodzie by podzielić
    > twoją działkę?

    Wolalbym uzyskac uzgodnienie obslugi pod warunkiem podzielenia tego terenu -
    wtedy od razu dziele.
    A w tej styuacji moge wydzielic dzialke, przekazac gminie i ciagle nie
    dostac uzgodnienia, bo skoro teraz urzad uwaza ze nie mam dostepu do drogi
    publicznej, to sam podzial tego nie zmieni.

    >A ta działka nr 2 to jest to droga już istniejąca (wydzielone sa inne
    >działki prowadzące do drogi publicznej) czy też tylko wydzielony kawałek i
    >trzeba czekać na dalsze podziały?

    dzialka 2 to tylko teren - niezainwestowany. Jest to natomiast teren
    nalezący do gminy i przeznaczony pod droge: wlasiciel wydzielil teren
    wyznaczony w planie pod KUD, wiec po podziale przeszlo to na gmine.
    Gdyby nie wydzielil, to pewnie bez problemu możnaby z sasiadem ustalic
    sluzebnosc drogowa i byloby po sprawie.