  • 91. Data: 2009-06-02 15:06:29
    Temat: Re: drzewo
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 01:21:52 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Moja jest.

    To ocena powzięta prospektywnie czy retrospektywnie?

    > Jasssne. Będe się pytać jakiejś tam urzędniczki :->

    A pewnie - kto bogatemu zabroni?
    Tak swoją drogą, to także uważam, że moje drzewa na moim terenie są moją
    własnością i obcy mogą decydować o nich tylko o tyle, o ile mogłyby one
    zagrozić osobom postronnym, a ja bym nie reagował. Jednak w tym wątku mowa
    była pierwotnie o drzewie stanowiącym _dobro_ _wspólne_, a nie
    indywidualne.

    > Ktoś cie upoważniał? Bo ja np. nie. Więc może bądź łaskaw wypowiadać się
    > we własnym imieniu, OK?

    Od początku wypowiadam się we własnym imieniu, to ty bez powodzenia starasz
    się dźwignąć na wątłe ramiona "opinię indywidualnych właścicieli domów".

    T.

  • 92. Data: 2009-06-02 15:37:39
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Nowicki wrote:

    > Tak swoją drogą, to także uważam, że moje drzewa na moim terenie są moją
    > własnością i obcy mogą decydować o nich tylko o tyle, o ile mogłyby one
    > zagrozić osobom postronnym, a ja bym nie reagował.

    No, to mamy zbieżne poglądy.

    > Jednak w tym wątku mowa
    > była pierwotnie o drzewie stanowiącym _dobro_ _wspólne_, a nie
    > indywidualne.

    "Mieszkam w mieście ,na mojej działce rośnie stary wysoki modrzew...".
    Pomijając to, że szkoda by mi było starego modrzewia, to jednak chyba nie
    jest on "dobrem wspólnym". jakby rósł na chodniku - to co innego.
    Justyna

  • 93. Data: 2009-06-02 15:42:58
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 17:37:39 +0200, krys napisał(a):

> [...]
    > Pomijając to, że szkoda by mi było starego modrzewia, to jednak chyba nie
    > jest on "dobrem wspólnym". jakby rósł na chodniku - to co innego.

    Hmmm, no tak, faktycznie - zmyliło mnie to z sąsiadką.
    Ale i tak szkoda mi takiego drzewa...

    T.

  • 94. Data: 2009-06-02 20:17:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 17:06:29 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

    > To ocena powzięta prospektywnie czy retrospektywnie?

    Permanentnie podejmowana - bez zmian na korzyść urzędników.

> [...]
    > zagrozić osobom postronnym, a ja bym nie reagował. Jednak w tym wątku mowa
    > była pierwotnie o drzewie stanowiącym _dobro_ _wspólne_, a nie

    Drzewo jest na działce wątkodawcy.

    > Od początku wypowiadam się we własnym imieniu, to ty bez powodzenia starasz
    > się dźwignąć na wątłe ramiona "opinię indywidualnych właścicieli domów".

    Uściślę: przynajmniej znanych mi ok. 1000 osób...

  • 95. Data: 2009-06-02 20:29:50
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Dnia Tue, 2 Jun 2009 17:06:29 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):
    >
    > Uściślę: przynajmniej znanych mi ok. 1000 osób...

    Przesadzasz jak zwykle.

    Kris

  • 96. Data: 2009-06-02 20:39:52
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    > Uściślę: przynajmniej znanych mi ok. 1000 osób...

    Gratuluję ;)
    Znać i pamiętać 1000 indywidualnych właścicieli domów, to coś niebywałego. A
    oni zapewne jeszcze mają rodziny. No i ci inni - nie indywidualni znajomi i
    krewni ... Doprawdy jesteś niezwykłą postacią :)))

    JBP

  • 97. Data: 2009-06-03 07:00:04
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A oni zapewne jeszcze mają rodziny. No i ci inni - nie indywidualni
    > znajomi i krewni ... Doprawdy jesteś niezwykłą postacią :)))

    Aż strach zapytac ilu Ikselka ma znajomych na naszej-klasie;)))

    Kris

  • 98. Data: 2009-06-03 16:51:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 22:29:50 +0200, Kris napisał(a):

    > Przesadzasz jak zwykle.

    Mieszkam na wsi - tu jest naprawdę duuuużoooo właścicieli indywidualnych
    :-)
    I niemal wszyscy oni uważają urzędników w gminie za niekompetentnych.

  • 99. Data: 2009-06-03 16:52:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 22:39:52 +0200, JBP napisał(a):

> [...]
    > oni zapewne jeszcze mają rodziny. No i ci inni - nie indywidualni znajomi i
    > krewni ... Doprawdy jesteś niezwykłą postacią :)))

    Znam i pamiętam, co nie oznacza, że utrzymuje bliższą znajomość: byłam
    nauczycielką tutaj, wielu to moi byli uczniowie, a i bez tego kazdy się tu
    zna niemal z każdym - wieś ma te specyfikę.

  • 100. Data: 2009-06-03 16:57:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 3 Jun 2009 09:00:04 +0200, Kris napisał(a):

    > Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Aż strach zapytac ilu Ikselka ma znajomych na naszej-klasie;)))

    Zero. Nie uczestniczę w głupich portalach.