  • 81. Data: 2009-06-01 13:36:44
    Temat: Re: drzewo
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 13:41:34 +0200, kris napisał(a):

    > Twój tok rozumowania:
    > Ja rodzę- ja zabijam

    Nie, to TWÓJ tok rozumowania i bardzo głupi w dodatku.

  • 82. Data: 2009-06-01 13:38:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 04:47:01 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

    > nie popadaj w paranoje, czlowiek to nie roslina. Roslina to nawet nie
    > zwierze, a koguta czy nawet swinie mozesz zabic bez niczyjego "ALE".

    Howgh. Ale nikt krys nie zabrania adoptować wszystkie bezpańskie drzewa na
    świecie, konie na rzeź, świnie bez nogi i psy bez budy. Akurat mojego
    drzewa jej najbardziej brak w tym zestawie :->
    ;-PPP

  • 83. Data: 2009-06-01 13:56:13
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Howgh. Ale nikt krys

    Wróc do szkoły podstawowej i naucz sie odróżniać literki. Moze wtedy
    przestaniesz wciskać mi poglądy, których nigdy nie wyraziłam.
    Hint - w wątku brały udzial dwie osoby odmiennej płci zresztą o nickach
    różniących się jedną literką.

    Justyna

  • 84. Data: 2009-06-01 14:36:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 01 Jun 2009 15:56:13 +0200, krys napisał(a):

> [...]
    > przestaniesz wciskać mi poglądy, których nigdy nie wyraziłam.
    > Hint - w wątku brały udzial dwie osoby odmiennej płci zresztą o nickach

    Macie podobne nicki. Sorry.

  • 85. Data: 2009-06-01 19:34:35
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 29 May 2009 22:24:07 +0200, Ikselka napisał(a):

    > A ja wypowiadam się w imieniu indywidualnych właścicieli domów, którzy sami

    Ktoś cie upoważniał? Bo ja np. nie. Więc może bądź łaskawa wypowiadać się
    we własnym imieniu, OK?

    > urzędniczyną w gminie w sprawie pozwolenia na wycięcie jednego drzewa.

    Ojoj, skąd tyle pogardy? Akurat "nasza" urzedniczka nie jest tepa, tylko
    sensowna - pozwala wycinać te drzewa, które rzeczywiście zagrażają
    nieszczęściem, ale nie pozwala tych, które "tylko śmiecą".

    > Zwłaszcza jeśli podobnych drzew sami już posadzili setki niejako na zapas w
    > zamian za to jedno :-)

    Też mi argument - w stylu "ja w życiu tyle dzieciaków narobiłem, że tego
    jednego zap...lę!!!", beznadzieja

    T.

  • 86. Data: 2009-06-01 19:35:21
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > nieszczęściem, ale nie pozwala tych, które "tylko śmiecą".

    > Też mi argument - w stylu "ja w życiu tyle dzieciaków narobiłem, że tego

    Jesteś żydobolszewik?

  • 87. Data: 2009-06-01 19:36:30
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 29 May 2009 23:59:32 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Tak :-)

    A ty nie tniesz cytatów - to widocznie z tego lenistwa :-P

    T.

  • 88. Data: 2009-06-01 23:21:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 21:34:35 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

    > Ktoś cie upoważniał? Bo ja np. nie. Więc może bądź łaskawa wypowiadać się
    > we własnym imieniu, OK?

    > Ojoj, skąd tyle pogardy? Akurat "nasza" urzedniczka nie jest tepa,

    Moja jest.

    > tylko
    > sensowna - pozwala wycinać te drzewa, które rzeczywiście zagrażają
    > nieszczęściem, ale nie pozwala tych, które "tylko śmiecą".

    Jasssne. Będe się pytać jakiejś tam urzędniczki :->

    > Też mi argument - w stylu "ja w życiu tyle dzieciaków narobiłem, że tego
    > jednego zap...lę!!!", beznadzieja

    Ktoś cie upoważniał? Bo ja np. nie. Więc może bądź łaskaw wypowiadać się
    we własnym imieniu, OK?

  • 89. Data: 2009-06-02 09:06:21
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Tej zdroworozsądkowej.

    Urzędasy nie mają rozumu tylko przepisy.
    Dlatego prawnicy, nawet parchaci powinni bys odsunieci od stanowienia prawa.
    Podobnie urzędasy i policja.

  • 90. Data: 2009-06-02 15:01:38
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 21:35:21 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Jesteś żydobolszewik?

    Nie. Demokrata sarmacki z lekką nutą ksenofobii

    T.