  • 1. Data: 2012-05-12 16:53:46
    Temat: drzwi wejściowe 160 cm szerokości
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    witam

    troche mnie głowa rozbolała - szukam drzwi na 160 z przeszkleniami, pierwsze
    z brzegu oferty po 7 tys. Czy mozecie cos polecić co jest sensowne
    jakościowo i nizszej cenie ? Ogólnie jakie firmy są polecane i czego unikać ?
    Wstawiac takie drzwi od razu razem z oknami czy poczekać na zakonczenie
    tynkowania wewnatrz a teraz zabić deskami?

    dzieki za pomoc

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2012-05-13 17:08:38
    Temat: Re: drzwi wejściowe 160 cm szerokości
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-05-12 16:53, rt pisze:

> [...]
    > z brzegu oferty po 7 tys. Czy mozecie cos polecić co jest sensowne
    > jakościowo i nizszej cenie ? Ogólnie jakie firmy są polecane i czego unikać ?

    Zobacz ofertę firmy CAL. Według mnie spory wybór i całkiem niezła jakość.

    > Wstawiac takie drzwi od razu razem z oknami czy poczekać na zakonczenie
    > tynkowania wewnatrz a teraz zabić deskami?

    Ja bym się powstrzymał z montażem drzwi aż do ostatnich etapów budowy.
    Nie będziesz musiał zabezpieczać ich przed zniszczeniem podczas prac
    budowlanych.
    Puki co zrób prowizorę z desek i będzie OK.

    --
    M.

  • 3. Data: 2012-05-13 18:21:03
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    > troche mnie głowa rozbolała - szukam drzwi na 160 z przeszkleniami,
    > pierwsze
    > z brzegu oferty po 7 tys.

    A czy przyglądałeś się ofercie firmy:

    http://www.classen.pl/pl/drzwi-dwuskrzydlowe,10,sg,1