  • 1. Data: 2012-05-12 10:44:06
    Temat: podgrzewacz przeplywowy do wody troche cieplej
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jak wyglada sprawa podrzewaczy przeplywowych elektrycznych, ktore
    "dogrzewalyby" wode juz ciepla (troche) np. z zasobnika od kolektorow
    (w sytuacji gdy woda nie nagrzala sie wystarczajaco aby spelniac swoja
    funkcje).

    Ja to sobie tak wyobrazam, ze podgrzewacz robi to inteligentnie i przy
    nastawionej temperaturze na 40 st. zalaczy sie automatycznie i
    "dobije" roznice. Jak bedzie wiecej to nawet sie nie wlaczy.

    Sa takie podgrzewacze?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-05-12 22:36:46
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    On 12 Maj, 10:44, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > nastawionej temperaturze na 40 st. zalaczy sie automatycznie i
    > "dobije" roznice. Jak bedzie wiecej to nawet sie nie wlaczy.

    pzdr p.

  • 3. Data: 2012-05-14 11:23:42
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Pomijajac ekstremalne temperatury i cisnienia, dlaczego mialby nie dzialac?
    Bada temperature na wylocie i grzeje gdy jest za niska.

    t-1