  • Data: 2019-01-09 08:45:09
    Temat: Re: drzwi zewnętrzne
    Od: GreDi <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.01.2019 21:15, Budyń wrote:
    > 1,3 W/m2K , a to nawet lepszych szukam
    >
    > 3700zł do 5000 ceny sie przwewijają, jest gdzie oszczedzic

    Ja mam jakieś Gerdy drzwi 1.2 W/m?K kupiłem za ~2300zł kiedyś tam.
    Osobiście uważam że nie opłaca się za bardzo szaleć z drzwiami, ponieważ
    mało tutaj jest m? w drzwiach więc słaby mniżnik jest tego współczynnika
    U dla całej powierzchni drzwi.

    Te tabelki są bardzo dobrze zbalansowane. Nie ma sensu inwestować w
    super drzwi a później zwalić sprawię w izolacji dachu, ściany czy przy
    bramie garażowej (o ile garaż jest w bryle budynku).

    Chodzi mi o to, że jak chcesz kupić drzwi, które zgodnie z tym
    dokumentem spełniają wymagania NF15, to wszędzie trzymaj ten sam poziom
    bo IMHO inaczej się to nie kalkuluje.

    --
    GreDi