  • 11. Data: 2009-05-03 20:27:00
    Temat: Re: drzwi zewnetrzne
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    -wlokno-szklane-prestige,opis.html

    > Janusz, a czy te drzwi to maja porownywalny opor cieplny z drewnianymi
    > powiedzmy? Podobno do cieplych to one nie naleza, bo to przecia topiony
    > piach.
    Lepszy mają,włókno to tylko obudowa, środek jest wypełniony pianką :)

    --
    -----
    Pozdr

  • 12. Data: 2009-05-03 20:28:21
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    -wlokno-szklane-prestige,opis.html

    > a jaka cena?

    około 3500zł z transportem bez montażu.

    --
    -----
    Pozdr

  • 13. Data: 2009-05-03 20:28:37
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz ze zrobiles to samo ?:) No chyba ze edukacyjnie ;)

    Gdybym wycia poczatek to nie bylo by jaskrawo edukacyjnie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2009-05-03 20:41:19
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Bartlomiej" <m...@p...fm> wrote:
    > Witam
    > Jestem na etapie wyboru drzwi zewnetrznych. Po sklepach jest kupe ofert
    > tanszych i drozszych. Widzialem w praktikerze w rzeszowie calkiem fajne,
    > ladne i z tego co gosc gadal to solidne (kazdy tak gada ;). Cena tez
    > przystepna (779 brutto). Jest tylko jeden problem. Jak takie drzwi
    > zachowuja sie pod wplywem slonca (promieniowanie UV)?. Mam wejscie od
    > strony zachodniej i slonce centralnie w drzwi przez wiekszosc dnia. Boje
    > sie ze po roku zejdzie farba/wyblaknie... Jak to jest? Prosze o opinie
    > doswiadczonych ;)

    Ja mogę polecić stolarza od drzwi z okolic Kępna.
    Za takie drzwi
    http://picasaweb.google.com/bgladiole/DomWGladiolach
    II#5319675710229688162
    zapłaciłem 1900zł (drzwi ocieplone, zamek listwowy z 3 ryglami, dodatkowy
    zamek, szybka lustrzana, wymiary 2,3m x 1,1m). Cena oczywiście z ościeżnicą.
    Montuje chyba po 70zł/szt, transport pewnie zależnie od odległości (ja
    przywiozłem i zamontowałem sobie sam).
    Drzwi wewnętrzne wykonuje za 700zł/szt.
    Tutaj trochę próbek drzwi wewn. i zewn.
    http://picasaweb.google.com/bgladiole/Drzwi#
    Zdjęcia robiłem podczas wizytacji jego stolarni.
    Jeśli Twoje drzwi będą narażona na nasłonecznienie, to jednak polecam
    metalowe :)

    --
    Bartek

  • 15. Data: 2009-05-04 08:28:14
    Od: p...@i...pl

    On 2 Maj, 19:15, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > A jelenie ryczą, ryczą...,..

    pl.rec.zwierzaki

    > no wiesz, sama cena nie moze byc wyznacznikiem,
    >
    > inne argumenty, tylko rozsądne plisss...

    w kwestii zwierzat czy drzwi?

    pzdr
    krzychut

  • 16. Data: 2009-05-04 08:32:40
    Od: p...@i...pl

    On 3 Maj, 11:00, "JKK" <j...@i...fm> wrote:

    > Jak się ma psa z dużymi pazurami, który od czasu do czasu
    > chce wejść do domu, to drewniane raczej odpadają ;-)

    > JKK

    teoretycznie masz racje, choc drewniane mozna wyszlifowac i powtornie
    polakierowac, stalowe niby tez, choc juz chyba trudniej. Mam metalowe
    drzwi z porty,psa wprawdzie nie mam, ale kolor juz po 8 latach jakis
    taki wyplowialy. Pomalowac chyba sie nie da bo powlekane sa raczej niz
    malowane i przyjdzie pewnie wymienic. Na drewniane a jakze;-)

    pzdr
    krzychut

  • 17. Data: 2009-05-04 08:46:05
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 3 Maj, 11:00, "JKK" <j...@i...fm> wrote:

    > Jak się ma psa z dużymi pazurami, który od czasu do czasu
    > chce wejść do domu, to drewniane raczej odpadają ;-)
    teoretycznie masz racje, choc drewniane mozna wyszlifowac
    -------------------
    Po takim np. labradorze, to raczej zaszpachlować,
    bo trzeba by było gdzieś z 0,5 cm zeszlifować do równego -)

    polakierowac, stalowe niby tez, choc juz chyba trudniej.
    -------------------
    Jezeli faktycznie malowane, to no problem,
    doraźnie pomaga plastmall :-)

    Pomalowac chyba sie nie da bo powlekane
    -------------------
    Jak powlekane jakąś okleiną to faktycznie,
    efekt w takim wypadku może być gorszy od drewnianych ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 18. Data: 2009-05-04 09:05:22
    Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl>

    Drewniane muszą byc na prawdę super (powyżej 4000zł) aby wytrzymywały
    warunki atmosferyczne i słońce.

    Nie koniecznie.
    Najpierw miałem drewniane, które musiałem po 3 latach wymontować i
    zdecydowałem się na drewniane ale porządnie zrobione.
    Stolarz zrobił mi drzwi na zamówienie za które zapłaciłem 1500 zł
    z drewna sosnowego malowane dobrą farbą
    mam je już 4 lata i są w stanie identycznym jak były na początku.
    nie wypaczyły się, nie odbarwiły a w czasie deszczu są do połowy mokre.
    Polecam drewniane, wyglądają super.

  • 19. Data: 2009-05-04 14:45:22
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Gdybym wycia poczatek to nie bylo by jaskrawo edukacyjnie. :-)
    >
    > Pozdro.. TK

    no i wygenerowaliscie trzy posty a z tym cztery wnosząc gówno do dyskusji
    ps. dziekuje Januszowi za odpowiedz

  • 20. Data: 2009-05-04 17:02:10
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości

    > no i wygenerowaliscie trzy posty a z tym cztery wnosząc gówno do dyskusji
    > ps. dziekuje Januszowi za odpowiedz

    My wygenerowalismy juz cztery, ale dzieki nim moze ostatni raz napisales cos
    bez wiekszego zastanowienia i byc moze kazdy nastepny Twoj post bedzie
    bardziej przemyslany i zgodny z przyjetymi zasadami.

    Pozdro.. TK