  • 1. Data: 2009-08-08 13:25:41
    Temat: dwa kominki - jeden komin?
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Chciałbym zrobic poza kominkiem DGP na parterze, drugi w piwnicy. Mozna je
    podłaczyc w jeden komin?
    Ewentualnie gdzie mozna kupic kominy ceramiczne z dwoma przewodami w jednej
    obudowie.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 2. Data: 2009-08-08 13:31:55
    Temat: Re: dwa kominki - jeden komin?
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podłaczyc w jeden komin?
    > Ewentualnie gdzie mozna kupic kominy ceramiczne z dwoma przewodami w

    Obydwa kominki z zamkniętą komora spalania czyli ze szczelnie doprowadzonym
    dolotem powietrza bezpośrednio do komory spalanaia

  • 3. Data: 2009-08-10 08:55:54
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Nie wolno tak robić i w razie nie daj Boże pożaru nie dostaniesz
    odszkodowania, no i kominiarz nie odbierze.
    Widziałem jednakże takie rozwiązanie, z tym, że oba piece (bo piece były
    podłączone a nie kominki) miały szybry zamykane dość szczelnie - w fromie
    blachy wsuwanej w szczelinę przewodu kominowego. Oczywiście równocześnie
    nikt nie palił o obu naraz.
    Jacek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4320
    (20090809) __________

  • 4. Data: 2009-08-10 22:03:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 8 Aug 2009 15:25:41 +0200, mirek napisał(a):

    > Chciałbym zrobic poza kominkiem DGP na parterze, drugi w piwnicy. Mozna je
    > podłaczyc w jeden komin?

    Tak, jeśli ma dwa osobne kanały.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356