  • Data: 2015-07-05 17:31:35
    Temat: Re: ej solarnicy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 4 Jul 2015 02:34:14 -0700 (PDT), Budyń

    Nie powiem, moją żonę byś z pewnością zadowolił, fikusie. ;>
    Ona się lubi kąpać we wrzątku. :P

    > Koszt wykonania okolo 3500zł [...]
    > Tak naprawde wydalem duzo wiecej bo praca trwala od kilku lat
    > i sporo poszlo na proby, prototypy itp.

    To chyba jednak lepiej dołożyć trochę i zrobić system na PC chłodzący dom
    i grzejący przy okazji basen... Przynajmniej grzanie może działać nie
    tylko gdy jest słońce -- co w przypadku basenu ogrodowego jest dosyć
    istotne.

    --
    Pozdor Myjk