  • Data: 2019-10-08 09:44:33
    Temat: Re: elektrozawór (odcinający) wody - które warte
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.10.2019 o 09:32, Budyń pisze:

    > kup kulowy z napędem, te z cewką potrafią działać w ten sposób ze cały czas biora
    prąd by pozostawiać przepływ.
    Wiem że prąd trzeba, trudno, a NO są drogie.

    > A po drugi - w jaki sposób zamierzasz zrealizować detekcje wycieku wody? To
    nietrywialna sprawa.

    > b.

    Myślałem o sensorach (gotowcach lub robionych) przy podłodze - łazienka,
    kuchnia, bufor(?), pomieszczenie z bojlerem.

    Trochę elektroniki (pi zero? atmega?) i program na RPI.
    Kabli mam sporo pociągniętych po budynku, oby tylko pierun nie popalił.