  • Data: 2019-10-08 21:36:09
    Temat: Re: elektrozawór (odcinający) wody - które warte
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 października 2019 21:25:21 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Brzmi skomplikowanie. Czy nie dałoby się tego uprościć do logiki
    > "patrzę na wodomierz, i jeśli nie zatrzymał się ani na moment przez
    > ostatnią godzinę to wołam o pomoc"?

    a jak pusci podlewanie ogrodu? zresztą za godzinę to i tak wszystko zniszczone bedzie

    ciekawiej byłoby zrobic statystyczne badanie ile dom bierze wody, pobadac przez
    miesiac czy dwa a potem reagować na anomalie.

    a rurki z woda dac równolegle z drutem i mierzyć opornosc, wyciek na złączkach dłaby
    sie tak wykryć, ale odkręcony kran juz nie bardzo.

    w efekcie -nalezy przewidziec miejsce dla elektrozaworu, ale go nie montować bez
    opracowania teorii wykrywania wyciekow

    b.