  • Data: 2019-10-09 11:06:46
    Temat: Re: elektrozawór (odcinający) wody - które warte
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 października 2019 10:38:28 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    potem wejdzie druga osoba pod prysznic i tak dalej. Jaki ustawisz próg odłączenia?

    > Choćby takim czujnikiem przepływu, możesz próbkować co sekundę z
    > dokładnością ~1 l/min. Bez jaj, że w wymienionym przez Ciebie przypadku
    > nie ma nawet kilku sekund przerwy w pobieraniu wody? Pralka czy zmywarka
    > pobiera partiami, a i ta ilość to kilka-kilkanaście litrów. Pod
    > prysznicem strumień wody to też 8-12 l/min. Leje się non-stop, a do tego
    > każda kolejna osoba koordynuje odkręcenie tuż przed zakręceniem
    > poprzedniej? Plsss... :-)

    no zgoda, gęste próbkowanie minimalizuje ilosc fałszywych alarmów. Ale wystarczy
    jeden gdy ci (a wlasciwie koleżance małżonce) odetnie wodę po prysznicem gdy całe to
    ustrojstwo pójdzie do kosza.
    Przy klku łazienkach może sie zdarzyć - u mnie są 2 łazienki i 2 kibelki. Jak ekipa
    sie rozrosnie i bedzie poranna walka o umywalkę - sytuacji bym nie wykluczał.
    Podpiąc trzeba czujniki ruchu i dane sprzedawac guglowi - on cię zanalizuje dogłębnie
    :)

    > https://allegro.pl/oferta/czujnik-przeplywu-cieczy-1
    -2-odczyt-przeplywu-wody-8275856105

    a kilka lat takiego szukalem to nie było tanich w handlu, w sumie kupilem licznik z
    impulsatorem.

    oporności. Nawet moznaby to jakos przedłużyć na wężyki.

    > Każdy wężyk opleciony cienkim przewodem...A co gdy przyczyną będzie nie
    > zakręcony kran?

    no przecież piszę ze to wersja na uszkodzoną rurę.

    b.