  • Data: 2019-10-23 08:30:17
    Temat: Re: elektrozawór (odcinający) wody - które warte
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.10.2019 o 11:06, Budyń pisze:

> [...]
    -2-odczyt-przeplywu-wody-8275856105

    > a kilka lat takiego szukalem to nie było tanich w handlu, w sumie kupilem licznik z
    impulsatorem.

    > b.

    Kupiłem dwa. 1/2 i 3/4 (bezpośrednio z termoregulatory)
    Wyglądają niepewnie - znaczy wiatraczki w środku - jakieś cieniutkie
    plastiki, jak dmuchnąć - zawarczy jak padnięty wentylator z kompa.
    Nie wiem, obym się mylił, ale coś mi się zdaje że nie podziałają długo
    (>2 lat).

    Na zasilanie założę 3/4 - średnica wew. wygląda sensowniej mino reszty
    instalacji 1/2.
    Na zasilaniu spłuczki 1/2 - nie lubię mieć przelanego szamba, choć niby
    to ta cała "inteligencja" na 3/4 ma wykryć zacięcie

    to tyle, remont jeszcze potrwa, więc może kiedyś ..