  • Data: 2009-03-13 15:18:38
    Temat: Re: facelia na chwasty
    Od: "mAYKIN" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > śmieciarkę
    >
    > Napisałem poważnie. Kępy wysokich traw najlepiej wyrwać z wszystkimi
    > korzeniami i kłączami. resztę regularnie kosić - zanikną rośliny dwu i
    > więcej letnie.
    > Zamiast koszenia można stosować desykację.

    Może i poważnie, ale niby czym mam kosić pol hektara pola - kosiarką, czy
    kosą??? Kępy też mam wyrywać ręcznie??? Chyba ktoś tu nie wie ile to jest
    pół hektara. Pozatym jak napisałem, nie mam dostępu do żadnych maszyn
    rolniczych, a swoja drogą to po co mam pomosić koszty, jak i tak w przyszłym
    roku będzie po z oraniu to samo. A kozy nie kupię, bo nie mam stajenki dla
    niej. A desykacja też nie jest dobrym rozwiązaniem z paru względów np
    finansowym.
    Pozdrawiam M