    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: farby kleje do góry nogami
    Date: Sun, 25 Feb 2024 11:00:00 -0000 (UTC)

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > taka mnie najszła popularno naukowa rozkmina
    >
    > Po remoncie "mojego" magicznego angielskiego domu pozostały różne
    > kleje i wypełniacze do drewna, farby olejne itp porzucone przez
    > budowlańców.
    >
    > Czy przechowywanie ich do góry nogami odetnie dopływ powietrza
    > i nie zaschną na kamień?
    >
    > wpisujcie miasta
    >
    > Londyn

    Jakis czas temu uzyłem silikonu który miał juz kilka lat.
    Całe szczescie ze to była robota na chwile bo za chiny nie chciał sie
    sciagnac... Moze po miesiacu troche stwardniał ale od tego czasu
    stwierdziłem ze tego typu chemia jest niewarta przechowywania.

    Jakis czas temu u cioci kilka płytek poprawiałem bo sie po latach
    zaczeły rylac.
    Obok płytek lezała fuga. Niestety równiez okazała sie niezdatna do
    uzytku i musiałem jechac do sklepu po nowa. Ale moze to kwestia złego
    przechowywania i niedostatecznego odseparowania od wilgoci...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"