    From: ptoki <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: farby kleje do góry nogami
    Date: Mon, 26 Feb 2024 20:55:48 -0600

    On 2024-02-24 08:30, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Pomoże, podobnie jak zimne i ciemne miejsce. Będą tam stały 15 lat a
    > potem je wyjebiesz :) Na OLX nie sprzedasz, sąsiad nie potrzebuje
    > (znaczy potrzebuje ale nowe za darmo ze sklepu). Na wiosnę, będę
    > wypierdalał z 10 kompów i 10 laptopów. Też czekały kilka lat na "okazję"
    > i stado farb/itd. Kubeł na takie śmieci to 500zł i tak kurwa co parę lat :)
    >
    > Kiedyś ktoś mi "sprzedał" zasadę. Wyjeb to co się przyda a zostaw to, co
    > jest potrzebne. Po 10 latach stwierdzam, że miał rację.

    enoeno, Wlasnie zamontowalem drzwi co poprzednik kitral przez 3 dekady.
    No i listwy przypodlogowe tez czesciowo po nim montowalem (musialem
    dokupic jeszcze 3-4 tyle ale te co byly to zuzylem).

    Jakby mi kibelka z farba nie zostawil to bym koda nie mial i musial bym
    cudowac a tak w sklepie mi dopasowali i nie widac roznicy.

    Pod schodami leza elegancko plytki i jakby mi ktoras pekla to mam jak
    znalazl.

    W poprzednim domu tez mialem skitrane plytki i klepki parkietowe.

    Tak ze ten tego...

    --
    Lukasz