  • Data: 2020-01-06 09:59:57
    Temat: Re: fotowoltanika - góźdź do trumny
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

    > A ja wyczytałem w wielu miejscach że Ziemia jest płaska.

    Zenek juz tak ma.
    Z jednej strony czujniki z airly pokazujace zanieczyszczenie powietrza to
    bzudra, wypowiedzi ministra o zanieczyszczeniu to bzdura, dane z
    czujników GIOSu to bzdura i pewnie dopiero jakby w biblii napisali to by
    uwierzył.
    Z drugiej strony znalazł w internecie COS wiec to musi byc prawda.
    Konsekwentny jest ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"