  • Data: 2014-08-29 15:46:08
    Temat: Re: gaz czy prąd - takie tam rozważania.
    Od: Eryk <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam dwie pompy ciepła zrobione z klimatyzatorów przenośnych. Jedna z nich jest w
    części zasilana powietrzem z wentylacji. Druga jeszcze nie działała, ta zima będzie
    jej pierwszym sezonem. Na strychu temperatura praktycznie przez całą zimę nie spada
    poniżej zera. COP szacuję średniosezonowo na jakieś 2. Nie jest to dużo ale
    dwitaryfowo bez zasobnika wychodzi taniej niż brykiet. I to mnie satysfakcjonuje.

    Jak je przerobiłeś? Chyba trzeba wywalić elektronikę bo pewnie są jakieś
    blokady i jak temperatura wokół chłodnicy jest niższa niż ... to się nie
    włączy.