  • Data: 2020-01-20 12:57:03
    Temat: Re: gdzie podłączyć żółto zielony przewód?
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.01.2020 19:24, nadir wrote:

    > Dałbyś sobie rękę uciąć?
    > Bo ja często i gęsto widzę, że nie ma w ogóle przewodów ochronnych w
    > budynkach, które mają więcej jak 30 lat.

    Zgadza się nie ma. Ale jak ktoś ma parter to można zrobić sobie albo coś
    w stylu TT.
    Zabić szpilkę i nie łączyć jej do punktu rozdziału N-PE tylko do samych
    bolców i oczywiście różnicówkę. Jak uziemisz własny punkt rozdziału to
    prądy sąsiadów popłyną przez twój uziom do uziemionego środka uzwojeń
    transformatora.

    Więc albo zrobić rozdział i nie uziemiać, żeby nie stać się uziomem dla
    sąsiadów albo zrobić TT.