  • Data: 2018-08-06 23:54:24
    Temat: Re: gromadzenie kondensatu
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2018 20:05, pierdofon pisze:

    > Kolejny problem jaki sobie wyszukałem to odprowadzanie kondensatu.
    > Gdzieś mi mignęło, ze za bardzo do szamba to się nie powinno.
    > No to gdzie? Co z tym zrobić?
    >
    > Inny zbiornik i ktoś mi to wywozić będzie?
    > Może macie jakieś pomysły? Ile tego kondensatu sie wytwarza?

    Mam kocioł kondensacyjny do CO i CWU na gaz ziemny, całość instalacji
    robiła firma poświęcona przez producenta kotła. Rurka odprowadzająca
    coś z kotła kończy się w zlewie. Przez całą zimę nie widziałem żeby
    to coś z niej w sposób widoczny leciało. Teraz kocioł praktycznie nie
    pracuje, bo wodę do kuchni i łazienek grzeją solary w 300-litrowym
    baniaku, więc w zlewie w ogóle sucho.