    Date: Tue, 07 Aug 2018 14:46:33 +0200
    From: collie <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: gromadzenie kondensatu

    W dniu 07.08.2018 00:03, Mateusz Bogusz pisze:

    > Ja mam Vitodens Viessmana, żadnego odejścia sanitarnego od pieca mi nie podłączali
    > do odpływu.

    No to nie masz kotła kondensacyjnego. W instrukcji do mojego Immergasa
    Victrix X2421 napisano:

    "Odprowadzenie kondensatu powinno być wykonane bezpośrednio do kanalizacji,
    przy pomocy rur odpornych na skropliny kwaśne, o średnicy wewnętrznej
    przynajmniej 13 mm. Połączenie powinno być wykonane tak, aby uniknąć
    zamarznięcia kondensatu. Przed uruchomieniem urządzenia należy upewnić się,
    że kondensat może zostać odprowadzony we właściwy sposób".