    Subject: Re: grzejecie?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <57e7a4f2$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <ns89h3$9vt$1@node1.news.atman.pl>
    <57e7bad7$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <ns8eqa$21o$1@node2.news.atman.pl>
    <57e7c362$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <ns8goq$3tu$1@node2.news.atman.pl>
    <57e7eb62$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <ns8r8e$ro8$1@node1.news.atman.pl>
    <57e81cb6$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ns9a4e$b4s$1@node1.news.atman.pl>
    <57e842b6$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsbqc2$9kt$1@node2.news.atman.pl>
    <57e99af6$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <nse8ah$aev$1@node1.news.atman.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 28 Sep 2016 10:48:13 +0200

    Cały czas piszesz "JA", "MÓJ", "MAM W DUPIE KOSZTY".
    Zapominasz jednak, że dyskusja odnosi się do wypowiedzi kolegi
    Twistedme, który stwierdził: "Żałuję jesienią, że nie mam kominka, rano,
    to nie, bo wiadomo, każde 30 sek. na wagę złota, ale wieczorami by się
    przydał." Jak widać żałuje, że nie może pogrzać jesienią, kiedy
    zapotrzebowanie na ciepło jest bardzo małe, kiedy właśnie najłatwiej
    jest zagotować kominek. Skwitowałem to stwierdzeniem, że nie ma czego
    żałować, przedstawiając argumenty.
    Kiedy przedstawiam jak wygląda sprawa kominków to zaczynasz stawiać nowe
    warunki, że zimą to kominek daje tyle ciepła co kot napłakał, cały czas
    się odnosząc tylko i wyłącznie do swoich warunków. Ale my tu nie piszemy
    o zimie, lecz o okresach przejściowych. Sam też na początku odnosiłeś
    się do okresów przejściowych "U mnie jesień i wiosna to czas kiedy
    kominek pozwala na impulsowe ocieplenie salonu jak trzeba."
    Niestety nie wszyscy mają takie podejście jak Ty. Większość chce, aby
    kominek, kiedy w nim palką ogrzał im dom. Dlatego też wybierają kominki
    z płaszczem. Kominki też są różne o różnej sprawności. Nie wszyscy
    wybierają takie, najtańsze, marketowe gówna jakie wybrałeś Ty. Na rynku
    są kominki, które mają sprawność nawet powyżej 85%, czyli taką jak dobre
    kotły. Jak widać Twoja wiedza w tej materii jest po prostu zerowa,
    podobnie jak wiedza teoretyczna dotycząca ogrzewnictwa i automatyki.
    Cała ta Twoja dyskusja jest po prostu trollowaniem bufoniastego
    ignoranta i nic więcej.
    Dalsza nasza dyskusja jest bezsensowna.
    Jak dla mnie EOT