    From: tombaz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: halogen w płycie KG (sufit) + wełna mineralna = woda
    Date: Sun, 20 Dec 2009 04:58:35 -0800 (PST)

    On Dec 20, 8:50 am, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    _n#9g02mG7!__...__END_MASK_i?a63jfAD$z__@j19g2000yqk
    .googlegroups.com...

    > Paroszczelna chyba
    >
    >  >i we na mineralna i strych,>kt ry te jest ocieplony. W mieszkaniu jest wentylacja
    wymuszona.

    > Na halogen od g ry k adziesz doniczke ceramiczna i wszystko otulasz
    > szczelnie we n .
    > I problem powinien znikn .
    Hm, sprobuje tego jak wyeliminuje inne powody. Sasiad miał tez problem
    z zaciekami i okazalo sie ze folia, ktora developer dal pod dachowke
    (nie znam szczegolow) ma za duze otwory i snieg jest tam nawiewany i
    pozniej sie roztapia powodujac zalewanie sufitow.