  • Data: 2017-08-11 22:41:27
    Temat: Re: hej komputerowcy part 2
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 22:36:43 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Nie lubie gdy ktos za mnie decyduje jak mam uzywac kompa.

    Ale chyba lubisz jak ktoś używa Twojego kompa za Ciebie bez Twojej wiedzy:-)

    Daj spokój - siódemka niczym się od XPka nie różni pod względem
    funkcjonalności i wyglądu (da się dopasować), a jest milion razy
    bezpieczniejsza, jeszcze bardziej stabilna i trochę szybsza.

    Od dziesiątki też się póki co wzbraniam.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.