  • Data: 2012-06-12 07:05:56
    Temat: Re: hydraulicy!!
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jr6dtj$ocg$1@news.task.gda.pl...
    > tak sobei to czytam i widze że właśnei sie dowiedziałeś o filtrach :)

    nie dowiedzialem, a upewniałem.

    > a czy o zaworach zwrotnych tez coś wiesz?

    bedzie 5szt :-)

    > Może jednak sensowniej ci wyjdzie zapłacić jakiemuś instalatorowi za
    > zrobienie tego zgodnie ze sztuką?

    Materiały na rozdzielnice kosztowały okolo 800zł. Wyobrazam sobie cene
    usługi :-)

    > bo może byc jeszcze kilka spraw o któych nie wiesz i możliwe że sie
    > przypadkiem nei dowiesz.

    Masz racje, jakies ryzyko istnieje. Ale ja jestem inżynierem, umiem czytać
    książki i do tej pory sobie radzilem. A szczegóły potwierdzam u was.
    Zresztą - no risk, no fun :-)

    b.