  • 1. Data: 2016-04-05 20:00:26
    Temat: ile kosztuje najtańszy grunt?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    do pewnego projektu, czysto teoretycznego, potrzebuję znać cenę ziemi
    zdatnej do niczego. może być stara hałda, nieużytek, teren
    poprzemysłowy, cokolwiek, byle było tanio, ale realnie. (W przyszłości
    pod budowę, ale nie domków, raczej miejsca pracy, więc nikt problemów
    robił nie będzie)
    możecie mnie wspomóc linkiem? przez godzinę znalazłem ziemię rolniczą
    kategorii 5 i "tanie" działki nad morzem.....

    ToMasz

  • 2. Data: 2016-04-05 20:12:49
    Temat: Re: ile kosztuje najtańszy grunt?
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-05 o 20:00, ToMasz pisze:
> [...]
    > możecie mnie wspomóc linkiem? przez godzinę znalazłem ziemię rolniczą
    > kategorii 5 i "tanie" działki nad morzem.....

    U mnie 1 ha ziemi 7k zł.
    Jakieś 15km ode mnie 0,5ha za 200-300zł sprzedadzą.
    Co to oznacza? Chyba nic.

  • 3. Data: 2016-04-05 20:57:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.04.2016 o 20:12, Baczek pisze:

    > U mnie 1 ha ziemi 7k zł.
    > Jakieś 15km ode mnie 0,5ha za 200-300zł sprzedadzą.
    > Co to oznacza? Chyba nic.

    coś to oznacza. ale ja (czego nie napisałem) potrzebuje 5km
    kwadratowych. to dużo wiecej niż ha :)

    ToMasz

  • 4. Data: 2016-04-05 21:06:06
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-05 o 20:57, ToMasz pisze:

    > coś to oznacza. ale ja (czego nie napisałem) potrzebuje 5km
    > kwadratowych. to dużo wiecej niż ha :)
    >
    > ToMasz

    Moge napisac tyle, ze u mnie w okolicy ziemia rolna to kl V lub VI.
    1ha można kupic w cenach z przedziału 25-35kzł.Te 0,5ha "za darmo" to po
    gościu który cierpiał na zbieractwo.

  • 5. Data: 2016-04-05 23:51:11
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu wtorek, 5 kwietnia 2016 19:58:01 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > coś to oznacza. ale ja (czego nie napisałem) potrzebuje 5km
    > kwadratowych. to dużo wiecej niż ha :)

    To jest 500ha - 5 000 000m2 a to juz konkretna kasa. Przy dzialkach wielkosci okolo
    100ha widzialem cene za metr od 2-4,5zł

  • 6. Data: 2016-04-06 00:06:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ToMasz do pewnego projektu, czysto teoretycznego, potrzebuje znać
    cenę ziemi zdatnej do niczego:

    > coś to oznacza. ale ja (czego nie napisałem) potrzebuje 5km kwadratowych.
    > to dużo wiecej niż ha :)

    Też kiedyś, czysto teoretycznie, przeszukiwałem oferty pod kątem
    "najtańszy grunt". Najtańsze co znalazłem, to było coś około 0,3
    grosza za metr. Nawet więcej było niż 5km kwadratowych, raczej
    kilkadziesiąt. Tyle że w Australii. Nawet względnie blisko morza.
    Zdatne do niczego -- ten warunek spełniony był całkowicie.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2016-04-06 12:26:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > możecie mnie wspomóc linkiem? przez godzinę znalazłem ziemię rolniczą
    > kategorii 5 i "tanie" działki nad morzem.....

    Skontaktuj się z gościem, który się nazywa Dennis Hope. Handluje dużymi
    działkami i ma ich sporo w swojej ofercie. Bez problemu znajdziesz w
    necie namiary. :)

  • 8. Data: 2016-04-07 18:19:20
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 06.04.2016 o 12:26, Uzytkownik pisze:

    > Skontaktuj się z gościem, który się nazywa Dennis Hope. Handluje dużymi
    > działkami i ma ich sporo w swojej ofercie. Bez problemu znajdziesz w
    > necie namiary. :)

    Obecnie dojazd jeszcze kiepski

    --
    Czarek

  • 9. Data: 2016-04-07 21:16:20
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    > coś to oznacza. ale ja (czego nie napisałem) potrzebuje 5km
    > kwadratowych. to dużo wiecej niż ha :)

    Swoja drogą, mając do wydania kilka mln zł poszukałbym jakiegoś
    fachowca, który rozeznałby temat.

  • 10. Data: 2016-04-08 12:22:01
    Od: enty <f...@...pl>

> [...]
    > możecie mnie wspomóc linkiem? przez godzinę znalazłem ziemię rolniczą
    > kategorii 5 i "tanie" działki nad morzem.....

    duze dzialki w jednym kawalku to towaru deficytowy w polsce
    niestety wyjdzie duzo wiecej niz srednia cena rynkowa