    From: "J23" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Date: Fri, 23 Jan 2009 12:38:25 +0100

    Ale przy tym celowaniu w głowę to chodzi o przepływ prądu czy może siła
    uderzenia ma znaczenie?
    A tak apropos dyskusji to człowiek w 100% nie jest w stanie przewidzić co
    się może stać, można tylko minimalizować zagrożenia. Z dorosłymi tez bywa
    róznie, jednego może zabić jak go pszczoła upier., a innego nie. Podobnie z
    elektrycznością, przy wadach (chorobach) serca niewiele trzeba by ktoś
    kopnął w kalendarz.
    Bezwzględne minimum to zabezpieczenie łazienki. Jeśli sama łazienka to 10mA,
    na inne pomieszczenia wystarcza 30mA, ale nikt nie da gwarancji, bo jeśli
    ktoś w slipkach (lub bez) zaraz po wyjściu z wanny pomaszeruje do pokoju i
    tam nie żona a prąd go popieści to pewnie wtedy by wolał w pokoju mieć 10mA
    a nie 30.

    Pozdro J23