    From: "Mariusz" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Date: Fri, 23 Jan 2009 13:13:19 +0100

    news:gl9s7n$cro$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Wymyślasz sytuacje skrajne, tak samo prawdopodobne jak to że dzieci skubną
    > mi kluczyk od rozdzielni i zechcą majstrować przy liczniku, albo dostana
    > się do garażu i odpala piłe motorową.

    To wcale nie są skrajne sytuacje. Widocznie byłeś spokojnym dzieckiem, albo
    już nie pamiętasz jak to było. Ja na ten przykład sprawdzałem w domu jak się
    spalają rozmaite rzeczy, łącznie z ... benzyną ekstrakcyjną (!). Teraz mam
    własne dzieci i jak o tym pomyślę, to mnie to czasem przeraża.

    Pozdrowienia
    Mariusz