    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Date: Fri, 23 Jan 2009 14:47:59 +0100

    > wsam raz twój styl dyskusji zaprezentowany powyżej nei odbiega wiele od
    > tego co pisze Płaszczyca

    Przykro to pisać, ale takimi wypowiedziami jak i zachowaniem właśnie sam się
    zniżasz do płaszczycowego poziomu.
    Przykro mi tylko, że wdaję się w dyskusję i marnuję swój drogocenny czas dla
    takich betonów, którzy zaczynają ubliżać, kiedy kończą im się argumenty.
    Twój dom, Twoją twierdzą i tak tylko Ty odpowiadasz za za stan tej twierdzy.
    Ja natomiast jako pomiarowiec jestem zobowiązany znać wszystkie ustawy i
    normy związane z tym tematem i nie mogę sobie pozwolić na lansowanie swoich
    własnych przekonań niezgodnych z prawem oraz ze zdrowym rozsądkiem. Tobie
    także radzę się zastanowić nad tym, zanim zaczniesz udzielać porad innym.
    Tak więc żegnam.