    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Date: Fri, 23 Jan 2009 20:48:53 +0100

    Użytkownik wrote:

    > Kris! Ja tu widze tylko dwa wyjscia, choc zadne z nich nie wydaje mi
    > sie prawdopodobne:
    >
    > 1. Jestes bardzo mlodym chopem, ktorego nigdy prad nie tyknal, nie ma
    > dzieci i jeszcze o nich powaznie nie mysli.
    > 2. Jestes starym zatwardzialym i siwym pierdzielem ! ;-) Takim, co ma
    > swoje zasady i nigdy ich nie zmieni.
    >
    > Nie widze innego wyjscia! Roznicowka 3 fazowa to ~80 pln. Ryzykujesz
    > zycie swoje i swojej rodziny za 80 pln.

    gówno prawda a nie ryzykujesz

    dodam tylko, że odrazu pomyśl o różnicówce do urządzeń z zasialaczami
    impulsowymi, żeby ci komputer albo telewizor nie wywalał prądu w całym domu.

    Jedna różnicówka na wzzystkie obwody to głupota, jeśłi chcemy ich dawać
    więcej to wypada dać co najmniej kilka na światła (choć nie mam pojecia po
    kiego diabła) oddzielnie zewnętrzne i wenwnętrzne, na gniazda suche na
    gniazda mokre, na gniazda zewnętrzne