  • 101. Data: 2015-09-09 18:29:42
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    W dniu .09.2015 o 18:14 Ghost <g...@e...com> pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    1823993.1073741828.183689351825015/418078865052728/?
    type=1

    >Nie ma łatwo :-) Kobieta pisze o docelowej liczbie

    Kobieta pisze o jakiejś swojej z dupy liczbie.

    Ale ok, odpowiem ci zbiorczo - defetystka piętrzy problemy. Takich ludzi
    zwalniam z firmy w ciągu pięciu sekund.

    Nawet 20 tysięcy przy 40 milionowym narodzie, to - bez pomocy unii -
    oznacza, że trzeba im na początek oddać jedną 2000 własnych dochodów, żeby
    żyli jako i my ale nie pracując. A później mniej bo powinni zacząć zarabiać.

    Życzę defetystce by musiała chronić siebie i swoje potomstwo przed kulami
    :-)

  • 102. Data: 2015-09-09 18:31:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spierdalaj przymule bagienny.

  • 103. Data: 2015-09-09 18:38:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    >Jaki masz pomysł na te 10k ludzi?

    Jesteś lekarzem?

  • 104. Data: 2015-09-09 20:30:33
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >Za miesiąc może być:
    <ciach>

    >Jaki masz pomysł na te 10k ludzi?

    >TG

    Po co miesiac? Babka wyraznie pisze ze uwzgledniajac BEHAWIORYZM w tej
    sytuacji na jednego
    przypada docelowo razem z nim x10. moze mniej moze wiecej.
    10k, jesli eurosojuz - w co nie watpie - jakos na szybko zablokuje mozliwosc
    wtornej migracji spowrotem do rzeszy - daje nam
    docelowo 100 000 osob z calkowice innej kultury i wiary.
    co beda robic? wbrew pozorom o to sie bac nie trzeba.
    tu jest mniej wiecej co:
    https://www.youtube.com/watch?v=eGgR6wp4Hg8
    nie pamietam skad mam adres do tego filmu. rownie dobrze i z tego watku.
    jak tak to sorry za powtorke.
    wartaloby moze wziasc do lapki koran i obalic to co ten gosc mowi.
    chetnie poslucham.....

  • 105. Data: 2015-09-09 20:58:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 18:29, Ghost pisze:
    > Ale ok, odpowiem ci zbiorczo - defetystka piętrzy problemy. Takich ludzi
    > zwalniam z firmy w ciągu pięciu sekund.

    Nie piętrzy problemów, tylko uprzejmie je wylicza i podtyka pod nos
    osobie, która sobie z tych problemów zupełnie nie zdaje sprawy.

    Taką osobę się awansuje za analityczne myślenie i dostrzeganie
    szerokiego tła sprawy.

    --
    MN

  • 106. Data: 2015-09-09 21:02:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    >Taką osobę się awansuje za analityczne myślenie i dostrzeganie szerokiego
    >tła sprawy.

    Jaką firmą dowodzisz? Co by się nie naciąć :-)

  • 107. Data: 2015-09-09 21:41:46
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-09-09 o 17:04, JDX pisze:
    > On 2015-09-09 10:54, Ergie wrote:
    > [...]
    > Hehe, a mnie śmieszą wypowiedzi półmózgów którzy twierdzą, że nie poszli
    > na referendum bo to był taki "żart" Komorowskiego. Owszem, był, ale
    > skutki owego żartu byłyby całkiem poważne gdyby półmózgi ruszyły głową
    > (i dupą) i poszły zagłosować.
    Tylko, że wyniki referendum nie są w żaden sposób wiążące, tu nie
    Szwajcaria. Więc i tak posłowie, w sumie to nie wiadomo, tej czy
    następnej kadencji mogą społeczeństwo po raz kolejny spuścić w klozecie.
    Co wielokrotnie zresztą wcześniej czynili.
    Więc o jakich poważnych skutkach piszesz?

  • 108. Data: 2015-09-09 21:46:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2015-09-09 o 17:04, JDX pisze:
    > On 2015-09-09 10:54, Ergie wrote:
    > [...]

    >Tylko, że wyniki referendum nie są w żaden sposób wiążące

    Ustawa z dnia 14 marca 2003 r. o referendum ogólnokrajowym
    Art. 66. 1. Wynik referendum jest wiążący, jeżeli wzięła w nim udział więcej
    niż połowa uprawnionych do głosowania.

  • 109. Data: 2015-09-09 22:22:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-09-09 o 21:46, Ghost pisze:

    > Ustawa z dnia 14 marca 2003 r. o referendum ogólnokrajowym
    > Art. 66. 1. Wynik referendum jest wiążący, jeżeli wzięła w nim udział
    > więcej niż połowa uprawnionych do głosowania.
    Których posłów; koalicji, opozycji czy wszystkich wiąże referendum i w
    jakim stopniu? Bo póki co to oni ustanawiają prawo w tym kraju.

  • 110. Data: 2015-09-09 22:25:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Których posłów; koalicji, opozycji czy wszystkich wiąże referendum i w
    >jakim stopniu? Bo póki co to oni ustanawiają prawo w tym kraju.

    Japierdolę, pod jakim kamieniem się takie miśki lęgną?