  • 251. Data: 2015-09-21 13:12:34
    Temat: Re: imigranci
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    której polska racja stanu bedzie najważniejsza. Na dzis najbardziej wychodzi ze
    trzeba poprzec pis.

    > a mianowicie kiedy rządzi tak by móc przegłosowac co chcieli?

    a kiedy PO rządziło tak by móc przegłosować co chcieli?
    Bo jak widzę dla Ciebie rządzenie oznacza większość konstytucyjną.
    Ciekawe, zę jakoś teraz PiSowi nie przeszkadza uważać, że wygrali
    wszystko po ledwo wygranych wyborach prezydenckich

    > Wygrali bardzo słabo i takie mieli mozliwosci. Nie do ruszenia były
    >sprawy rolnicze - ale w gospodarce było pare sensownych posuniec.
    >Obnizka podatków,

    ile razy będziesz wyciągał obniżkę tuż przed końcem kadencji wiedząc, że
    z obnizeniem wpływów będzie się już martwiła konkurencja?

    <zmiejszenie deficytu, poprawa wyników w szkolach. A
    >ze szukali układu? Ano szukali - mieli 8lat zeby zrozumiec ze nie
    >znajdą sformalizowanej grupy trzymajacej wladze, ze juz nie ma kogo
    >dekomunizowac - bo teraz to juz dzieci ubeków są - a te w swietle
    >prawa sa czyste.

    mieli 8 lat i nic nie zrozumeli. Bo usiłuja dekomunizować ciągle. Nawet
    dzieci komunistóoe usiłują opluwać inne dzieci komunistów.

    ale skoro nie widzisz, że pochowali po kątach Macierewiczów itp. którzy
    tylko czekają na łańcuchu aż dorwą sie do władzy
    Ciekawe dlaczego prezes partii aspirujacej do rządzenia nie odzwya się
    od paru miesięcy prawie w ogóle?

    > Wiec moze ktos mi wyjasni na czym polega straszenie pisem? Czego sie boicie?

    widać masz krótka pamięć by nie pamiętać, ze rządy PiS zajmowały się
    głównie policją polityczną i wystepowaniem w TV ze sprawami, które
    powinny być załatwiane przez prokuraturę.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 252. Data: 2015-09-21 13:13:04
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > ergi - uzyj guugla to ci sie te różowe wizje rozwieją. Znajdziesz takie:
    > "Lekcje zaczną się o 8.00 rano i będą trwały do godz. 17.00." To
    > oczywiscie o 6latkach. A ze rodzice idą zwykle na rano do pracy wiec
    > zaprowadza dziecko
    > do szkołu juz rano. I tak ku lepszemu idzie :)

    Przeciętny Polak pracuje od 8-16 z dojazdami od 7:30 do 16:30

    Dziecko ma 4,5 godziny (5 godzin lekcyjnych) nauki w pierwszej klasie. Siłą
    rzeczy albo przed lekcjami albo po lekcjach będzie w świetlicy.

    Oczywiście są przypadki gdy ktoś pracuje 6-14, ale równie liczne 10-18, ale
    jak widzisz rozkładają się po obu stronach tych godzin.

    No i przypominam że dokładnie tak samo działały przedszkola - nie wszystkie
    dzieci dostały się na 8 i niektóre chodziły dopiero od 13. A niektóre wcale
    sięnie dostawały i co mieli zrobić oboje pracujący rodzice?

    Rozumiem, że szukasz argumentów na siłę, ale jeśli chodzi o dostępność w
    godzinach pracy to szkoły są zdecydowanie bardziej dostępne niż
    przedszkola - choćby z tego powodu że przedszkola nie wszędzie istniały.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 253. Data: 2015-09-21 13:14:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > no swietnie - tyle ze nie ma najmniejszych szans sprawdzic kto jest uchodzcą (mówią
    zresztą o tym sami niemcy). Syryjski paszport sie kupuje i tyle.
    > Zatem niemcy wyslą do nas i uchodzców i ekonomicznych - ci od nas uciekną - ale to
    my bedziemy za to odpowiedzialni zatem domyslam sie ze spadnie na nas jakas kara. No
    chyba ze mamy budowac "polskie obozy" i trzymac ich w klatkach.

    czego sie boją patrioci uważający, zę Polska to wielki kraj, który
    nikogo się nie boi? paru tysięcy ludzi uciekających pzed wojną?

    Gdize jest kalifat zaprowadzony przez 100 tys czeczeńskich muzułmanów,
    którzy przyjechali do Polski?

  • 254. Data: 2015-09-21 13:21:33
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > no swietnie - tyle ze nie ma najmniejszych szans sprawdzic kto jest
    > uchodzcą (mówią zresztą o tym sami niemcy). Syryjski paszport sie kupuje i
    > tyle.

    ROTFL

    Wiesz 50 lat temu takie rozumowanie miałoby jakikolwiek sens, ale dziś? W
    czasach gdzie większość tych ludzi ma konta na facebook'u i bez problemu
    potrafi udowodnić swoje pochodzenie?

    Naprawdę dziś jesteś nie w formie :-)

> [...]
    > spadnie na
    > nas jakas kara. No chyba ze mamy budowac "polskie obozy" i trzymac ich w

    Że co?

    Jak to sobie wyobrażasz? Zapakują ich do pociągu i wyślą do Polski z biletem
    w jedną stronę? Serio masz taką wizję? To tak nie działa :-)
    W niemieckich (czy dowolnych innych) obozach dla uchodźców ludzie dostaną
    informację: jest możliwość wyjazdu do polski, zgłaszać się trzeba tu i tu,
    podanie napisać takie i czekać 2 tygodnie na rozpatrzenie.

    Jak jakaś rodzina będzie chciała to napisze podanie my (Polska) je
    zweryfikujemy i dopiero po sprawdzeniu że są uchodźcami ich przyjmiemy.

    Nie pierwszy raz w życiu przyjmujemy uchodźców. Serio :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 255. Data: 2015-09-21 13:25:12
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 12:59:41 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > ROTFL
    >
    > Znaczy się Polska racja stanu to opluwanie własnego kraju za granicą

    a kto opluł? cytat jakis przytocz

    > i nie
    > podawanie ręki pani premier na oficjalnej uroczystości.

    i obejrzyj filmik ze zdarzenia - ja obejrzałem.

    > Mnie "wystarczy" że prezydent jest chamem - po co do tego jeszcze chama na
    > premiera?

    nie jest chamem -a ty dajesz sie robic lemingowskim mediom. Do dudy nie ma sie czego
    przyczepic to sie go obrzuca gównem, licząc ze cos tam przylgnie. Jak widac
    skutecznie - bo zdolnosc weryfikacji nawet inteligentnych ludzi jak widac jest
    zerowa.

    b.

  • 256. Data: 2015-09-21 13:57:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 13:21:34 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > czasach gdzie większość tych ludzi ma konta na facebook'u i bez problemu

    Mozesz se rotlfowac do woli - widac ze takie argumenty masz na dzis. Ja nie twierdze
    ze jak nie umiem odróżnic uchodzcy od ekonoma - Niemcy są nie w stanie tego zrobic.
    Podeslij im linka do fejsbuka :)

> [...]
    > zweryfikujemy i dopiero po sprawdzeniu że są uchodźcami ich przyjmiemy.
    > Nie pierwszy raz w życiu przyjmujemy uchodźców. Serio :-)

    No swietnie - masz całkowita racje. Uchodzcy do nas nie chcą. Tyle ze my rozkazem
    angeli bedziemy musieli ich tylu miec. Wychodzi mi trzymanie siłą tych których nam
    przyślą (albo każą nam wyłapać ich sobie sami po drodze).
    Kwota bedzie nas obowiazywać a innego sposobu niz trzymanie ich siłą nie widzę.

    b.

  • 257. Data: 2015-09-21 14:10:29
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 13:14:31 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > a kiedy PO rządziło tak by móc przegłosować co chcieli?
    > Bo jak widzę dla Ciebie rządzenie oznacza większość konstytucyjną.

    to by było niezłe :) Ale nie, zwykła wiekszosc wystarczy. PO ma ja od 8lat - gdy
    przyszło do rąbięcia kasy z OFE to sie dało.
    Ale by zroic cos sensownego to nie bardzo. Nadal pytam o sensownie zrealizowane
    pomysły po? Naprawde nie macie? A nadal dacie wydudkac?

    > ile razy będziesz wyciągał obniżkę tuż przed końcem kadencji wiedząc, że
    > z obnizeniem wpływów będzie się już martwiła konkurencja?

    no to czemu platforma nie obniazy teraz? :) A niech złosliwie obniza :)

    > Ciekawe dlaczego prezes partii aspirujacej do rządzenia nie odzwya się
    > od paru miesięcy prawie w ogóle?

    wiadomo dlaczego - bo ma duży elektorat negatywny a wszystkie głóne media tylko
    czekają aby z g... ukrecic afere - patrz kompletnie od czapy ataki na dude. Ale jak
    widac -skuteczne.

    > widać masz krótka pamięć by nie pamiętać, ze rządy PiS zajmowały się
    > głównie policją polityczną i wystepowaniem w TV ze sprawami, które
    > powinny być załatwiane przez prokuraturę.

    Co nazywasz policją polityczną? Zamkniecie blidy czy sawickiej?

    b.

  • 258. Data: 2015-09-21 14:11:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    dla której polska racja stanu bedzie najważniejsza. Na dzis najbardziej wychodzi ze
    trzeba poprzec pis.

    > to by było niezłe :) Ale nie, zwykła wiekszosc wystarczy. PO ma ja od 8lat

    PiS miał dokładnie taką samą a przed chwilą twierdziłeś, że nie mogli
    niczego zrealizować

    > no to czemu platforma nie obniazy teraz? :) A niech złosliwie obniza :)

    bo liczą, a nie robia pod publiczkę

    > wiadomo dlaczego - bo ma duży elektorat negatywny a wszystkie głóne media tylko
    czekają aby z g... ukrecic afere - patrz kompletnie od czapy ataki na dude. Ale jak
    widac -skuteczne.

    czyli przyznajesz, że to co robią robią wyłącznie pod publiczkę i to tą
    głupszą

    > Co nazywasz policją polityczną? Zamkniecie blidy czy sawickiej?

    chociażby CBA. ale dobre przykłady podałeś. Zauważyłeś, że twórca tego
    został skazany na 3 lata więzienia? i mimo to kandyduje z ramienia PiS?

  • 259. Data: 2015-09-21 14:15:33
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > a kto opluł? cytat jakis przytocz

    Nie chce mi się. Skoro nawet filmiki potrafisz interpretować po swojemu to i
    cytaty będziesz przekręcał.

    > i obejrzyj filmik ze zdarzenia - ja obejrzałem.

    Ja też i co?

    Pożegnał się w "swoim gronie" i poszedł. Jak obrażone dziecko w piaskownicy.

    > Mnie "wystarczy" że prezydent jest chamem - po co do tego jeszcze chama na
    > premiera?

    > nie jest chamem -a ty dajesz sie robic lemingowskim mediom.

    Znaczy się te filmiki są zmanipulowane?

    > Do dudy nie ma sie czego przyczepic to sie go obrzuca gównem, licząc ze
    > cos tam przylgnie.

    Jest wiele do czego można się przyczepić - ot choćby blokowania etatu na
    uczelni. Ale ja mu dałem czystą kartę - każdy na nią zasługuje. Tymczasem
    już dzień lub dwa po wygraniu zaczął się wycofywać ze swoich obietnic (500zł
    na dziecko) kłamiąc jakoby ich nie składał. Gdy mu dziennikarz zacytował
    jego słowa to zaczął się migać że to nie o to chodziło - że on owszem jest
    za ale to parlament stanowi prawo i on nic nie może itp. (czyli obiecywać
    może ale spełniać już nie - ROTFL)

    Zdzierżyłem to bo nie on pierwszy składa obietnice bez pokrycia, ale później
    było już tylko gorzej. Dwukrotnie w wywiadach pluł na własny kraj następnie
    zachował się jak małostkowy cham. Dla mnie wystarczy - dostał swoją szansę
    i ją zmarnował. W dodatku to jakiś swoisty rekord. Kaczyńskiemu zajęło to
    kilka miesięcy (mimo że zaczął żałosnym "melduję wykonanie zadania", ale
    potem na chwilę się opamiętał).

    > Jak widac skutecznie - bo zdolnosc weryfikacji nawet inteligentnych ludzi
    > jak widac jest zerowa.

    Jeśli na filmiku z uroczystości Ty widzisz gdzieś podanie ręki na pożegnanie
    to ja nie mam pytań.

    Pozdrawiam
    Egie

  • 260. Data: 2015-09-21 14:26:13
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 14:13:40 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > PiS miał dokładnie taką samą a przed chwilą twierdziłeś, że nie mogli
    > niczego zrealizować

    miał znacznie słabszą to jest fakt. I skupił sie na innych celach niz gospodarka. Oni
    sobiew wymyslili ze gdy zlikwidują "układ" to gospodarka pozbedzie sie nieuczciwych
    "firm" i uwolniona gopodarka metodą rynkową sie rozkreci.
    Z powaznych spraw - załatwili sprawe WSI.

    > bo liczą, a nie robia pod publiczkę

    te ostatnie pomysły nie sa pod publiczke? :-)))

> [...]
    widac -skuteczne.

    > czyli przyznajesz, że to co robią robią wyłącznie pod publiczkę i to tą

    Tak. Trzeba sie tej głupszej nie pokazywac, sama nie mysli i nie zweryfikuje
    medialnego przekazu.

    > chociażby CBA. ale dobre przykłady podałeś. Zauważyłeś, że twórca tego
    > został skazany na 3 lata więzienia? i mimo to kandyduje z ramienia PiS?

    Dobry przykład - chciałbym panstwa w którym to przestepca siedzi w pierdlu a nie szef
    biura który go chciał wsadzic.

    b.